32+3 og vægtstigning på 2 kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.729 visninger
9 svar
10 synes godt om
22. februar 2015

Emilie91

Så jeg i uge 33  jeg blev så glad da jeg stod på vægten i morges. Kun 2 kilo er kommet ekstra 

målet om "under 5 kilo" er stadig en realitet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Mulle0802

Flot, hvordan har du båret dig ad? 

Anmeld

22. februar 2015

VNB

Flot! 

Haha men ja jeg vil også gerne vide hvordan i alverden du har båret dig ad med det?? 

Anmeld

22. februar 2015

Kruse90

Hvordan har du båret dig ad med det det er vildt flot

Anmeld

22. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Super flot �� jeg tog 4 kg på ds jeg ventede min nr 2 så det er bestemt realistisk at tage max 5 på ��

Anmeld

22. februar 2015

Stjerneskud84

Hvor er det flot gået! 

Anmeld

22. februar 2015

Hike

Sådan!

Jeg er i uge 14 -og har også også allerede taget 2 kg på! 

Jeg har de andre gange taget 23 og 17 kg på, så mit må denne gang er at holde den på +10 kg. 

Dog er det ikke for en hver pris, det skal på ingen måde være en slankekur, og baby skal have hvad den har behov for  

Jeg synes det er super flot gået af dig, og vil som de andre også gerne vide: HVORDAN? 

Anmeld

23. februar 2015

Disarobi

SEJT gået 

jeg skal sættes i gang i morgen, og her siger vægten + 14 kilo!!!!!! 

Sidste gang tog jeg 15 på men de var væk igen 10 dage efter så håber det går lige så nemt denne gang 

flot billede 

Anmeld

23. februar 2015

Emilie91

Årh hvor er i søde piger  jeg er også rigtig stolt. Og det skal selvfølgelig siges at jeg er overvægtig til at starte med. Så det "eneste" jeg har gjort er at gå med hunden hver dag og undgå søde sager og sodavand. Generelt bruge fuldkornsprodukter og fødevare med lav fedt procent  meget simpelt. Og det har virkelig virket på mig. Det skal siges den har svinget mellem -6 og +6. Men for tiden ligger vægten ret stabilt på +2  

jeg håber jeg kan tabe alt det overflødige fedt bagefter. Og træne lidt mere ihærdigt når kroppen er på plads igen 

Anmeld

23. februar 2015

Emilie91

Også skal det lige siges at Lillepigen er 12% over gennemsnittet så hun har bestemt ikke lidt under min sundere livsstil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.