har du en god ide ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
1 synes godt om
22. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej 

Mine dagplejebørn skal dekorere denne reol. Det skal helst være noget det tager højde for at jeg starter med et nyt barn om 6mdr. Så enten skal det kunne fjernes eller kunne overleveres til nye børn. 

Samtidig er jeg ikke meget for bare at give dem tusser i hånden og lade dem tegne direkte på reolen. Mest pga pædagogikken i det :-)

Hvert barn skal have sin egen plads på reolen og da den skal stå op af en væg vil  den fortrinsvis blive set fra forsiden, toppen og den ene side.

Gode ideer efterlyses. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej 

Mine dagplejebørn skal dekorere denne reol. Det skal helst være noget det tager højde for at jeg starter med et nyt barn om 6mdr. Så enten skal det kunne fjernes eller kunne overleveres til nye børn. 

Samtidig er jeg ikke meget for bare at give dem tusser i hånden og lade dem tegne direkte på reolen. Mest pga pædagogikken i det :-)

Hvert barn skal have sin egen plads på reolen og da den skal stå op af en væg vil  den fortrinsvis blive set fra forsiden, toppen og den ene side.

Gode ideer efterlyses. ..

Nu med billede :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med fingermaling og så gennemsigtig hyldepapir da fingermaling er vandopløseligt. Men hvordan vil du få ungerne til at holde sig til deres hylde når de maler?

Anmeld

22. februar 2015

serinasmor

Klip papir så det passer i størrelse med den ene side af hvert rum ..  få dem til at male med finger maling eller lav håndaftryk på hvert papir ... Monter på siden af hvert rum med tapetklister eller dekupagelim ... 

Tegn uden om hvert barns hånd på farvet karton - klip ud - laminer hvis du kan ..  Monter på siden af reolen med elefantsnot eller lim 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.