Råd! Sutteflaske stinker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. februar 2015

LouiseEm

Øv! Har ved en fejl lagt alle sutteflaskerne i blød i Ajax universal istedet for lugtfri opvaskemiddel  Nu stinker de af rengøringsmiddel, virkelig sådan klamt. Jeg får kvalme af at lugte til dem. Har forsøgt at koge, koge i vand med natron (råd fra google) og iblødlægning. Det fungerer bare ikke. Nogen der har et husmoderråd? Har desværre ingen opvaskemaskine. Kan jeg kyle alle delene i et pudebetræk og i en kogevask i vaskemaskinen og håbe at lugten går væk? Og så sterilisere dem bagefter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

dukke

LouiseEm skriver:

Øv! Har ved en fejl lagt alle sutteflaskerne i blød i Ajax universal istedet for lugtfri opvaskemiddel  Nu stinker de af rengøringsmiddel, virkelig sådan klamt. Jeg får kvalme af at lugte til dem. Har forsøgt at koge, koge i vand med natron (råd fra google) og iblødlægning. Det fungerer bare ikke. Nogen der har et husmoderråd? Har desværre ingen opvaskemaskine. Kan jeg kyle alle delene i et pudebetræk og i en kogevask i vaskemaskinen og håbe at lugten går væk? Og så sterilisere dem bagefter? 

Jeg tænker du kunne smide dem i en gryde og så koge dem med salt til lugten er væk

Anmeld

22. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ville også prøve med salt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.