Hjælp skal jeg tage afsted??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
3 svar
2 synes godt om
21. februar 2015

MoneLoone

Hjælp

Torsdag aften var jeg en tur på fødegangen, med meget kræftige plukveer, faktisk ve agtige. Fik af vide at min livemoderhals var 1 cm, og jeg var 1 cm åben. Og blev sendt hjem igen.

her til aften har jeg haft de samme plukveer MEN (undskyld mit sprog) jeg har haft en trykkende fornemmelse af, at jeg skal skide, men kan ikke, når den fornemmesle er der har jeg lyst til at presse. 

+ at nogle af mine plukveer går om i lænden, nogle går ned i benet, nogle går ned i ballen. 

Har snakket med fødegangen her til aften, men vi kunne ikke rigtig beslutte os for, hvad vi skal gøre. Jordemoder sagde at det lyder som om fødselen er nær.

Skal jeg tage derinde, og blev tjekket, eller skal jeg blive hjemme lidt endnu? 

Jeg kan ikke selv finde ud af hvad, jeg synes der er bedste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

EAF

Moneboone skriver:

Hjælp

Torsdag aften var jeg en tur på fødegangen, med meget kræftige plukveer, faktisk ve agtige. Fik af vide at min livemoderhals var 1 cm, og jeg var 1 cm åben. Og blev sendt hjem igen.

her til aften har jeg haft de samme plukveer MEN (undskyld mit sprog) jeg har haft en trykkende fornemmelse af, at jeg skal skide, men kan ikke, når den fornemmesle er der har jeg lyst til at presse. 

+ at nogle af mine plukveer går om i lænden, nogle går ned i benet, nogle går ned i ballen. 

Har snakket med fødegangen her til aften, men vi kunne ikke rigtig beslutte os for, hvad vi skal gøre. Jordemoder sagde at det lyder som om fødselen er nær.

Hvis du er nervøs eller urolig så tag afsted  God fødsel 

Anmeld

21. februar 2015

Mor1986

Moneboone skriver:

Hjælp

Jeg ville tage ind og blive tjekket. Bare for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

21. februar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Hvis du er utryg synes jeg du bør ringe til fg igen og fortælle dem at du er utryg ved situationen.  

Held og lykke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.