Hindbærblad te anyone ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. februar 2015

Emilie91

Så piger - med 8 uger til termin læste jeg lige om teen hindbærblad te. 

Hvad er jeres erfaring ? Har i prøvet det ? Virkede det ?

Det skulle vist modne livmoderen og give bedre veer når de engang kommer.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Sissel

Det er jo i virkeligheden ikke til at sige for man ved jo ikke hvordan det ville have gået uden.. Jeg drak det.. Men om det hjalp, skal jeg ikke kunne sige til gengæld fik jeg nogle ret heftige veer af at nulre brystvorter.. Dét er til gengæld viden skadeligt bevist ��

Anmeld

21. februar 2015

marie_jon

emiliedamm skriver:

Så piger - med 8 uger til termin læste jeg lige om teen hindbærblad te. 

Hvad er jeres erfaring ? Har i prøvet det ? Virkede det ?

Det skulle vist modne livmoderen og give bedre veer når de engang kommer.  

Jeg drak en MASSE hindbærblad the, da jeg var gået 2 dage over tid. Endte med at blive sat i gang, og fødte 11 dage over tid�� så på mig hjalp det ikke. Det hjalp "muligvis" på min veninde. Hun gik i fødsel 2 dage efter hun drak en masse af det? Så svært at sige? Men helt klart et forsøg værd

Anmeld

21. februar 2015

L&V

Mener jeg ka huskeman sku starte et godt stykke tid før og det smager af røv og ved mig ga det bare plukveer og intet andet

Anmeld

21. februar 2015

Emilie91

Sissel skriver:

Det er jo i virkeligheden ikke til at sige for man ved jo ikke hvordan det ville have gået uden.. Jeg drak det.. Men om det hjalp, skal jeg ikke kunne sige til gengæld fik jeg nogle ret heftige veer af at nulre brystvorter.. Dét er til gengæld viden skadeligt bevist ��

Ja det er selvfølgelig fuldstændig rigtig  

hvornår fødte du ? Og hvornår begyndte du at drikke det ?  

Anmeld

21. februar 2015

Emilie91

maria_jo skriver:

Jeg drak en MASSE hindbærblad the, da jeg var gået 2 dage over tid. Endte med at blive sat i gang, og fødte 11 dage over tid�� så på mig hjalp det ikke. Det hjalp "muligvis" på min veninde. Hun gik i fødsel 2 dage efter hun drak en masse af det? Så svært at sige? Men helt klart et forsøg værd

Puha ja. Så virkede det da ikke på dig  

jeg tænker også jeg vil prøve det. Det kan da ikke skade  

Anmeld

21. februar 2015

Emilie91

L&V skriver:

Mener jeg ka huskeman sku starte et godt stykke tid før og det smager af røv og ved mig ga det bare plukveer og intet andet

Ja det har jeg også læst. Ca 8 uger før ? Også 3 kopper om dagen. 

Jeg smagte på det da jeg ikke var gravid. Og jeg synes egentlig det smagte meget godt. Lige som sød grøn te men ja hvis det kun giver plukveer så det da rimelig træls 

Anmeld

21. februar 2015

L&V

emiliedamm skriver:

Ja det har jeg også læst. Ca 8 uger før ? Også 3 kopper om dagen. 

Jeg smagte på det da jeg ikke var gravid. Og jeg synes egentlig det smagte meget godt. Lige som sød grøn te men ja hvis det kun giver plukveer så det da rimelig træls 

Ja det ska nok passe ka ik huske det. Ka bare huske jeg syntes det var længe og når jeg nu ik ku li det var det jo helt galt he he.. Det er nok forskelligt hvordan det virker. Men for mig vat det ik et hit. Men gi det chancen. Fedt hvis det virker og hvis ik ja så er der jo ingen skade sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.