stå alene når barnet er født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej, jeg ville lige høre om der er nogle her inde som kommer til og være alene mor når man har født! hvis ja , ku i så ha lyst til og skrive ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Pige2009

Jeg har jo termin nøjagtig to uger før dig, så vi kan sagtens skrive sammen og give råd for jeg kommer også til at bo alene med hende...

Linda 34+0 og 6 uger igen

Anmeld

29. august 2009

Smukkert

Jeg melder mig glædeligt ind i alene-mor klubben .
Det giver sikkert masser af udfordringer, når man ikke har en farmand der kan hjælpe til, men jeg tror også det har sine fordele at man får sin egen rytme med barnet.

Anmeld

29. august 2009

Ayasmor

jeg er ikke helt i samme situation som jer, da jeg ikke er gravid.. Tilgengæld har jeg en datter på 8 mdr. som jeg står 100% alene med, hvilket jeg har gjort fra 10.uge i graviditeten.. Så hvis jeg går under dine søgekriterier, så melder jeg mig gerne under fanen.. hihi

Anmeld

29. august 2009

Lone Jakobsen

hejsa
jeg er ikke alene mor længere, men har været det i 8 år. så lægger gerne øre til hvis nogen har brug for at læsse af.... da jeg kender alt til de bekymringer og glæder det giver at stå alene med alt.
Lone

Anmeld

29. august 2009

Sweet1978

Jeg er også i kategorien ikke enlig længere men giver gerne gode råd og støtte for var alene med Nadia fra hun var et år til hun var 7 og med Danielle i graviditeten, under fødslen og til jeg blev indlagt med dep. nu har jeg jo min dejlige kæreste i hverdagen men ved hvad i skal igennem

Anmeld

30. august 2009

MorTilGustav

Ja, jeg er i uge 30 (termin 30. okt) og kommer også til at stå alene med min lille dreng.. Er ret spændt på hvordan det skal komme til at gå, men er dog stadig optimistisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.