Kan jeg blive gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har gået og brændt inde med et spørgsmål længe. Og synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det på nette. Så jeg håber der er nogen der kan svare på det og hjælpe mig her inde. På forhånd tak.

Jeg tager p-piller og har længe tænkt på om man engelig kan blive gravid hvis drengene kommer op i en og man tager pillerne helt regelmæssigt?

Håber virkelig i kan hjælpe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Mulle0802

Det skulle du ikke kunne hvis du tager dine piler hver dag, men det beskytter jo ikke mod sydomme - hvis det ikke er en fast en.

Det er jo derfor man tager p-piller

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Det skulle du ikke kunne hvis du tager dine piler hver dag, men det beskytter jo ikke mod sydomme - hvis det ikke er en fast en.

Det er jo derfor man tager p-piller

Jo altså nu var det mig og min kæreste jeg tænkte på. Og vi er begge blevet tjekket.  Men tusind tak for svaret er rigtig glad for der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

21. februar 2015

Wish

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har gået og brændt inde med et spørgsmål længe. Og synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det på nette. Så jeg håber der er nogen der kan svare på det og hjælpe mig her inde. På forhånd tak.

Jeg tager p-piller og har længe tænkt på om man engelig kan blive gravid hvis drengene kommer op i en og man tager pillerne helt regelmæssigt?

De fleste bliver ikke gravide på p-piller. Men det er jo ikke 100% de dækker ..

Der kan desværre også ske uheld, hul i kondom f.eks. 

Men for største delen er det jo en vildt god prævention , 

jeg blev ikke gravid på p-piller igennem 4-5 år! 

Anmeld

21. februar 2015

Soffy27

Jeg er en af dem der åbenbart ikke reagere optimalt på p-piller, og er derfor blevet gravid på dem 2 gange, trods de er taget som de skulle.. 

Anmeld

21. februar 2015

frkanonym

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er blevet gravid på ppiller to gange, og jeg tog den regelmæssigt. har aldrig glemt en pille.

Anmeld

21. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej.

Altså det blev jeg. Men det er et fåtal det sker for. Mener der er 98% sikkerhed på p-piller. Så der er 2 ud af 100 der risikerer at blive gravide selvom de tager pillerne korrekt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.