To små drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.823 visninger
25 svar
32 synes godt om
20. februar 2015

Miss BananaHammock

Vi var til MD scanning i går. Alt så fint ud og de kunne afsløre at vi venter os 2 drenge. Så nu bliver jeg virkelig ene pige i en flok af 3 drenge, min mand og vores hanhund!  

Lægen anbefalede at jeg sygemeldte mig jobbet, så nu skal jeg "kun" fuldtidslæse indtil termin. Synes godt nok det er laaaang tid ud i fremtiden og føler mig slet ikke belastet nok til at gå fra, men det er jo præventivt som lægen siger. 

Har derfor allerede fundet på masser af spændende - stille siddende - projekter til foråret. Jeg har blandt andet valgt selv at lave babybøger, da jeg synes dem man kan købe enten er enormt dyre eller at det man skal udfylde er sjovere selv at lave. SÅ nu må vi se hvordan det projekt kommer til at gå. Er ikke just den kreative person. 

Bare et pip fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Mille123

Tillykke med dem 

Anmeld

20. februar 2015

MorTil4<3

EJJJ en mere med tvillinger 

tillykke med det!! 

vi fik at vide idag til kønsscanning at vi venter os en af hvert køn hihi <3 såå vi har lidt mere udligning da vi i forvejen har 2 drenge og en pige hihi, så drengene har stadig overtal men det går nok ha ha 

Anmeld

20. februar 2015

Putomanen

Tillykke med dine 2 drenge 

Så bliver der fuld fart på den derhjemme 

Anmeld

20. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med 2 x drenge

Anmeld

20. februar 2015

BigHope13

Stort tillykke med to drenge mere til flokken. Ja så bliver du da i sandhed ene høne hvor er det altså bare vildt. Tænk at gå fra barnløs til familie på 5

Anmeld

21. februar 2015

Miss BananaHammock

Mille123 skriver:

Tillykke med dem 

Tarrrk!

Anmeld

21. februar 2015

Miss BananaHammock

SnartMorTil>4 skriver:

EJJJ en mere med tvillinger 

tillykke med det!! 

vi fik at vide idag til kønsscanning at vi venter os en af hvert køn hihi <3 såå vi har lidt mere udligning da vi i forvejen har 2 drenge og en pige hihi, så drengene har stadig overtal men det går nok ha ha 

Jeps - også tvillinger her! Og tak! 

Ej hvor skønt. Jeg havde også lidt håbet på en af hver - både fordi det ville være nemmest økonomisk at kunne genbruge fra vores store knægt, og så fordi jeg også gerne vil have en pige. Men nu får vi 3 drenge der får stor glæde af hinanden tilgengæld. Det er så dejligt! 

Anmeld

21. februar 2015

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Tillykke med dine 2 drenge 

Så bliver der fuld fart på den derhjemme 

Ja - det bliver en fest! 

Anmeld

21. februar 2015

Miss BananaHammock

MoarHvidovre skriver:

Tillykke med 2 x drenge

Tusind tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.