Øh kan en tand blive væk igen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. februar 2015

Sujan

ej det er så mystisk.. I går sad der en fon hvid spids og var tydeligt der var brudt en tand igennem. Min datter er 5 mdr. Og ja er måske tidligt.... Men den var der altså!!!!! Flere fra min mødregruppe så den...

MEN i dag er den der ikke!!!!! Det er altså så underligt... Hvor blev den af. Det var ikke bare hud eller noget!!! Det var så tydeligt!! 

Kan tandkødet gå ud over igen????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Soffy27

Prøvede akkurat det samme med min søn.. Han havde spidsen på de 2 nederste tænder da han var 4 mdr - men vupti en uge efter var de væk igen.. Han er nu 8 mdr og stadig helt tandløs 

Anmeld

20. februar 2015

Sujan

Soffy27 skriver:

Prøvede akkurat det samme med min søn.. Han havde spidsen på de 2 nederste tænder da han var 4 mdr - men vupti en uge efter var de væk igen.. Han er nu 8 mdr og stadig helt tandløs 

Mystisk!!!! Hvor bliver de af? 

Anmeld

20. februar 2015

Masig

Vi oplevede det samme. Om det var tænder eller noget andet skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg undrede mig også over at der den ene dag var en fin hvid hård spids og næste dag var den væk igen...

Anmeld

20. februar 2015

Sujan

Masig skriver:

Vi oplevede det samme. Om det var tænder eller noget andet skal jeg ikke gøre mig klog på, men jeg undrede mig også over at der den ene dag var en fin hvid hård spids og næste dag var den væk igen...

Okay jamen så kan det jo åbenbart godt ske!!

Anmeld

20. februar 2015

Isabella_mor

det kan jo være at tandkødet hæver op og så "forsvinder" tanden jo

Anmeld

20. februar 2015

Missy_B

Det lyder som en tandperle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.