Hvor tit får jeres barn fisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
0 svar
1 synes godt om
20. februar 2015

ProblemBarnetMåskeErDetGarnet?

Hej piger, 
Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum, men mit barn, yndige Sebastian, på 14 måneder, er i en meget ung alder blevet utrolig glad for fisk. 
Det hele startede, da ungen var 15 uger gammel, hvor vi var til familiefødselsdag, og min mand kom til at tabe barnet i vores onkels akvarium. Vi fik selvfølgelig hurtigt reddet Sebastian op, så det fik ingen fatale følger. 
Sebastian har herefter udvist stor interesse for fisk og specielt vores onkels akvarium. Han kan stå forstenet ved akvariet i nærmest flere timer ad gangen. Herefter har vores onkel bemærket at der er 'forsvundet' 4 sugemaller, 2 guldfisk, 3 søstjerner og én musling. Dog blev vores onkel mest sur over, at hans 2 guldfisk Blopper og Solsikke gik bort, eftersom de var bragt hjem efter en ferie i Bahamas. Vores onkel har dog fjernet akvariet, så det nu står så Sebastian ikke kan nå det.

Jeg ville høre hvad I har af erfaringer med fisk til børn i en ung alder? Nu håber jeg selvfølgelig ikke at Sebastian har spist fiskene, vi håber selvfølgelig bare at de er blevet gemt bag en komode i huset. 
Jeg håber virkelig I kan hjælpe piger, eftersom vi er bekymret for lille Sebastian.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.