Er så stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
7 svar
26 synes godt om
19. februar 2015

Bak

Ja, det er lige hvad jeg er! Så jeg må lige dele 

Min datter på 2 år og 4 mdr har nu været uden ble i vuggestuen i to dage! Ingen uheld er der sket der. Hun har haft et par uheld hjemme/ude at handle med mig, men jeg synes virkelig hun klarer det flot! Hun sover selvfølgelig stadig med ble, men her til aften var hun helt overrasket over at hun fik ble på 

jeg havde slet ikke regnet med at hun var klar til at smide bleen nu. Hun har nægtet potte og toilet i et stykke tid, men lige pludselig ville hun gerne prøve det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Cassiopeia

Bak skriver:

Min datter på 2 år og 4 mdr har nu været uden ble i vuggestuen i to dage! Ingen uheld er der sket der. Hun har haft et par uheld hjemme/ude at handle med mig, men jeg synes virkelig hun klarer det flot! Hun sover selvfølgelig stadig med ble, men her til aften var hun helt overrasket over at hun fik ble på 

jeg havde slet ikke regnet med at hun var klar til at smide bleen nu. Hun har nægtet potte og toilet i et stykke tid, men lige pludselig ville hun gerne prøve det igen

Kan godt forstå du er stolt og glad, det er så dejligt når de lærer at blive  ble-fri   

Anmeld

26. februar 2015

Bak

Cassiopeia skriver:

Kan godt forstå du er stolt og glad, det er så dejligt når de lærer at blive  ble-fri   

Ja, det er rigtig dejligt, selvom jeg nu ikke lige havde set det komme nu Så vi har ikke travlt!

Det går stadig godt. Hun har lidt svært ved det, når hun er træt eller hvis hun er ude at lege i vuggestuen. Så der får hun bare ble på, så det ikke bliver et nederlag, hvis hun tisser.

Men jeg er stadig stolt

Anmeld

26. februar 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Det så dejligt når de smider bleen og det billigere  min datter bliver 3 her til maj, hun smed også bleen da hun lige var blevet 2 der gik 14 dage fra hun var ble fri om dagen, til hun også smed den om natten hun gad ikk have den på mere  

jeg synes ddt flot hun ikke længere ble  

Anmeld

26. februar 2015

Bak

Moooooooartilto:) skriver:

Det så dejligt når de smider bleen og det billigere  min datter bliver 3 her til maj, hun smed også bleen da hun lige var blevet 2 der gik 14 dage fra hun var ble fri om dagen, til hun også smed den om natten hun gad ikk have den på mere  

jeg synes ddt flot hun ikke længere ble  

Ja! Billigere! Det bliver skønt Især fordi lillebror gerne snart skulle melde sin ankomst! Er 38+3 i dag...

Anmeld

26. februar 2015

Stjerneskud84

Bak skriver:

Hvor må det være fantastisk  Forstår da godt, at du er stolt.. 

Anmeld

26. februar 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Bak skriver:

Ja! Billigere! Det bliver skønt Især fordi lillebror gerne snart skulle melde sin ankomst! Er 38+3 i dag...

Uhh tillykke med det �� ja du kommer så ikk til at spare så meget igen, når lillebror kommer 

Anmeld

27. februar 2015

Mor til Frederic og Freya

Bak skriver:

Hvor er hun sej...

Freya smed også ble i start august sidste år og var der også 2,4 år og hun er stadig blefri - så kæmp videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.