Børnenes Hus - Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.962 visninger
5 svar
2 synes godt om
19. februar 2015

Pikku Myy

Profilbillede for Pikku Myy
Jeg skriver hvad jeg laver lige nu...

Er der nogen der ved om Børnenes Hus stadig er åbent?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. februar 2015

aarhusmor

Jeg kendte ikke stedet, men ved en søgning kan jeg se at byrådet har lukket det og sat det til salg for lukkede døre.

Jeg kan også se at de henviser til dette sted i stedet:
http://www.visitaarhus.dk/danmark/bornenes-jord-gdk702524

Anmeld

19. februar 2015

Pikku Myy

aarhusmor skriver:

Jeg kendte ikke stedet, men ved en søgning kan jeg se at byrådet har lukket det og sat det til salg for lukkede døre.

Jeg kan også se at de henviser til dette sted i stedet:
http://www.visitaarhus.dk/danmark/bornenes-jord-gdk702524

Har du et link. Jeg kan ikke finde ud af om stedet er lukket nu, eller om de planlægger at lukke det snart, nu hvor de er gået i gang med salget. De har varslet en lukning i flere år nu, men måske det er sket nu ...

Anmeld

19. februar 2015

aarhusmor

Nej desværre ikke. jeg var på vej ud ad døren da jeg skrev, så det var bare en hurtig google søgning, som jeg har lukket ned

Anmeld

19. februar 2015

Pikku Myy

aarhusmor skriver:

Nej desværre ikke. jeg var på vej ud ad døren da jeg skrev, så det var bare en hurtig google søgning, som jeg har lukket ned

Det er bare iorden

Anmeld

19. februar 2015

EAF

WHAT?!!!!! Børnenes Hus?! Lukket?! Solgt?! What what what what what... Årh det er sgu helt til at græde over. Der har jeg stort set tilbragt hele min barndom og ungdom da mine mor or og morfar boede på Langelandsgade i rigtig mange år. Jeg passede kaninerne, snakkede med dem, tilbragte alle resterende levende timer derefter på at hoppe på trampolin (den der var udenfor engang med låg på og hængelåse) og det store trætårn indenfor hvor der var en enten rød eller blå madras inderst inde med ribber omkring og man kunne lege den vildeste fangeleg derinde og bruge ubeskriveligt mange timer  Nej hvor er der mange minder og oplevelser tilknyttet Børnenes Hus  Tænk at det ikke er mere.  Godt jeg nåede at vise min egen dreng stedet også selvom det faktisk var et sørgeligt syn der mødte mig deroppe, men minderne forskønnede stedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.