Spise/sovetid hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2015

mor88

Stimap skriver:

Godaften 

Lige et nysgerrigt spørgsmål herfra til jer med børn mellem 1-3 år.. Hvad tid spiser i aftensmad og hvornår kommer barnet/børnene i seng? 

Håber i har en god aften 

Mvh Stine

Min datter er 3,5 år, men tillader mig at svare alligevel

vi spiser kl 17-17.30, og børster tænder mm. kl 18.45-19. Hun sover som regel senest kl 19.30

synes det er meget vigtigt med faste rutiner til aftensmaden, og sådan har det altid været ved os  sådan var det bestemt ikke i min barndom, og derfor går jeg meget højt op i at det netop skal være sådan for mine børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

Alexander&Lærke

mor88 skriver:

Min datter er 3,5 år, men tillader mig at svare alligevel

vi spiser kl 17-17.30, og børster tænder mm. kl 18.45-19. Hun sover som regel senest kl 19.30

synes det er meget vigtigt med faste rutiner til aftensmaden, og sådan har det altid været ved os  sådan var det bestemt ikke i min barndom, og derfor går jeg meget højt op i at det netop skal være sådan for mine børn

Præsis samme aften rutine her, hvor vi har Lærke på også 3,5 år. 

Yderst vigtigt med den samme rutine hver aften. 

Vi står også tidligt op til hverdag 5:30 så vigtigt klokken ikke bliver for mange så hun kan få en god lang nattesøvn. 

Anmeld

18. februar 2015

hekran

Har fire børn mellem 1-7. Spiser mellem 17-17.30 og putter 19-19.30

Anmeld

18. februar 2015

M (:

Stimap skriver:

Godaften 

Lige et nysgerrigt spørgsmål herfra til jer med børn mellem 1-3 år.. Hvad tid spiser i aftensmad og hvornår kommer barnet/børnene i seng? 

Håber i har en god aften 

Mvh Stine

Min søn bliver 2 til marts, og vi spiser ca. 17.30 og putter senest kl 19. 

Anmeld

18. februar 2015

Masig

Vi spiser mellem kl. 18-18.30 ca. Enkelte dage bliver den 19.

Han kommer i seng kl. 20. Han er 2,5 år.

Anmeld

18. februar 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vores søn er 3 år og 8 mdr.

Vi spiser ved en 17.00 tiden og han bliver puttet 18.30 hver dag.

Han fungere ikke med senere sendetider, da han var fra 6 mdr til 2 år, blev han først puttet kl 19.00, men det fungerede pludselig ikke mere, så vi prøvede at putte en halv time før og det var det der skulle til, åbenbart.

Han vågner så også altid kl kvart i 6 om morgenen, ligemeget hvornår han blev puttet om aften....

Anmeld

18. februar 2015

Monski

Stimap skriver:

Godaften 

Håber i har en god aften 

Mvh Stine

Vi spiser klokken 17 og putter 18:30 .. Han er 13 måneder. 

Anmeld

18. februar 2015

Fine_007

Vi spiser mellem kl. 17.30-18.00 og putter senest kl. 20.00. Min søn er knapt 2 år  

Anmeld

18. februar 2015

Stimap

Mange tak for alle jeres svar.. :-) 

Jeg kan se tiderne er ret ens.. Og som flere af jer nævner er det bare super vigtigt med faste rammer i løbet af dagen - hvilket jeg også selv mener.. Det er heller ikke noget jeg selv er vokset op med, hvorfor det måske er endnu mere vigtigt for mig, at kunne give det til mit kommende barn.. 

Jeg håber dog jeg kan få det til at fungere mht ikke at spise alt for sent i hverdagene, da jeg efter endt barsel skal færdiggøre min elev udd. i butik, hvorfor jeg først vil være hjemme omkring 17.50 fra han er 1 år til 2,5.. :-) 

Anmeld

19. februar 2015

MorTil4<3

en på knap 3 og en på knap 5  

vi spiser præcis kl 18 hver eneste dag. . 

sengetid er lidt hvor trætte de er, for har de haft en hård dag i børnehaven hvor der er sket meget er det kl 19, men virker de friske og sådan så kan vi godt trække den til 19:30-20:00 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.