Få taget spiralen ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2015

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Da jeg skulle ha fjernet min var snoren blevet "væk", så det gjorde ret ondt fordi lægen gravede rundt efter den. Han endte med at henvise mig til syehuset, som så skulle fjerne den.

Det gjorde endnu mere ondt, og jeg skal aldrig nogensinde ha en spiral igen 

Ej!!! 

What the fuck, nu tør jeg da slet ikk at få den ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

namaha

Den første jeg fik, faldt ud af sig selv. Så fik jeg nr 2, jeg kunne hverken gå, stå eller ligge efter, jeg var ved at besvime og havde det rigtig dårlige, så da jeg skulle have fjernet den, sagde jeg til min læge at jeg var meget bange for det da jeg gjorde skide Nas at få den lagt op, han berolige mig, fortalte alt han gjorde og vupti så var den væk, og jeg mærkede intet 

Anmeld

18. februar 2015

Sissel

Ifølge svarene må man konkludere at det er individuelt hvor ondt det gør. Min oplevelse var super nederen. Uprofessionel gynækolog, og snoren var blevet væk så han lå og rodede rundt. Og da han endelig fandt den, sagde han nu mærker du nok et lille stik, og det skal jeg SATEME da lige love for var en underdrivelse.. Det var virkelige ubehageligt! 

Jeg tror du skal slå koldt vand i blodet og lade være med at piske en stemning op.. Det blir det nok kun værre af. 

Vær forberedt på det værste, men håb det bedste.. Er det ikke sådan man siger?

Anmeld

19. februar 2015

MorDk

Nej jeg synes ikke det gjorde ondt. Min læge er også god.

Anmeld

19. februar 2015

Hectar

Ikke nær så meget, som det gjorde at få den sat op.

Anmeld

19. februar 2015

SofiaMik

Jeg er også en af dem, der har oplevet det som mit værste mareridt at få spiralen ind og ud.

En sadist af en læge på Herlev hospital satte den op - jo tak der var et niv, men det var, da han åbnede og lukkede min livmoderhals, at hele min krop gik i chok. Jeg rystede og besvimede liggende og fortrød straks.

Tre år senere fandt jeg en virkelig sød dame gynækolog, som endte med at måtte bedøve mig hele vejen rundt i livmoderhalsen, da snoren var faldt ud og hun skulle ind og rode efter den. Igen lå jeg og besvimede liggende, men var lykkelig over at få skidtet ud!!!

Anmeld

19. februar 2015

Krydserfingre

Anonym skriver:

Hvordan kommer man til sån en?

Man ringer bare til dem hvor i landet bor du?

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Man ringer bare til dem hvor i landet bor du?

Randers ..

Anmeld

19. februar 2015

Logo

Anonym skriver:

Gør det ondt at få taget en spiral ud? 

Ikke spor, jeg tog selv min ud

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Logo skriver:

Ikke spor, jeg tog selv min ud

Ka det ikke skade ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.