BabyFreia skriver:
Hej piger 
Jeg fik i mandags, min menstruation for første gang, siden fødslen af min datter (ca 7,5 månder).
Jeg synes den er anderledes end før jeg blev gravid
Altså indtil videre har jeg blødt meget mindre end før, har ikke smerter, kun ømhed omkring lænden. Er det normalt?
Og hvordan ser jeres cyklus ud? Før var min cyklus 30-35 dage, så ved ikke hvad jeg skal forvente.
Efter jeg fik mit første barn fik jeg en meget nemmere menstruation. Min cyklus lå på omkring 30-31 dage, ingen stærke smerter - og ingen styrtblødninger længere. Jeg måtte selv sætte det i gang, da jeg stadig ikke var begyndt at bløde da min datter var 9 mrd.
Nu er det 17 mrd. siden jeg fødte nr. 2 og der er fuldstændig koks i min cyklus!! Jeg fik min menstruation da han var præcis 3 mrd. gammel og siden da kommer det som vinden blæser. Jeg går imellem 37-120 dage i en cyklus... Jeg må ikke få p-piller, så jeg kan ikke længere styre det
Jeg har stadig ikke fået de stærke smerter tilbage, men jeg bløder ret kraftigt når det er tid 
Jeg krydser fingre for at det stabiliserer sig, for håber godt nok ikke dette er fremtiden med så kraftige blødninger, som er værre end før jeg fik børn 
Anmeld