Et spørgsmål til fyrene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
4 svar
10 synes godt om
18. februar 2015

Sijac

Here goes..

Jeg er en yderst sexlysten kvinde med en mand, som har mindre lyst end mig.

Nogle ideer til at tænde ham lidt mere?

Og hvad tænder i på?

Jeg elsker at tænde min mand, at se ham nyde hvad jeg gør ved ham - så kom endelig med gode råd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

modesty

Sijac skriver:

Here goes..

Og hvad tænder i på?

Jeg elsker at tænde min mand, at se ham nyde hvad jeg gør ved ham - så kom endelig med gode råd 

Du får nok bedre respons hvis du stiller spørgsmålet på en mandeside end på en kvindeside. 

Anmeld

18. februar 2015

Sijac

modesty skriver:

Du får nok bedre respons hvis du stiller spørgsmålet på en mandeside end på en kvindeside. 

Ha ha ha... Mindre detalje 

Anmeld

5. marts 2015

Kim71

Sijac skriver:

Here goes..

Og hvad tænder i på?

Jeg vil da gerne komme med et svar

Min kone har det desværre sådan at, når hun en sjælden gang har "lyst" til sex, så er det fordi hun tænker, at nu er det også ved at være længe siden, så jeg må heller give ham lidt sex. Jeg har talt med hende om det mange gange, men det er en anden historie.

Men det som tænder mig, er at se min kone, have lyst til sex, fordi hun selv vil og trænger, og ikke fordi det er længe siden jeg har fået noget. Det tænder mig - hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

6. marts 2015

charthys

tænker det du siger, gør sig gældende for alle. sex er mest frækt, hvis den eller dem man er sammen med nyder og ønsker det ligeså meget som en selv  

Til TS: desværre er det ret ofte sådan at den ene part i et forhold har et større sexdrive end den anden og så må man indrette sig hvis man kan. jeg har lidt samme problem som dig, dog skyldes det mere at manden min er for træt end at han ikke begærer mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.