Har brug for et råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
8 svar
1 synes godt om
18. februar 2015

Bøge

jeg har brug for lidt hjælp. 

Min søn på lidt over en måned er begynd få flaske da jeg desværre ikke havde mælk nok til mætte ham. Så røg han over på flaske , men føler ikke han bliver mæt af mme , jeg har både prøvet allomin og nan og hipp , han gået fra sove 3-4 timer til kun sove en halv time til 1 time , jeg føler virkelig mig frustreret over det ved hvad jeg skal stille op , jeg har snakket med min sp om det men hun ikke komme med det rigtig svar på det , hun snakker bare om appetitspring , sådan her har det stået i snart over 3 uger , jeg føler magteløses , 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Tager han ok på? For så er det måske ikke lige sult der er problemet... Kan det evt være suttebehov - altså tryghed, nu brystet er væk - bruger han sut?

Anmeld

18. februar 2015

Bøge

Lomm skriver:

Tager han ok på? For så er det måske ikke lige sult der er problemet... Kan det evt være suttebehov - altså tryghed, nu brystet er væk - bruger han sut?

Ja han tager på i vægt som han skal , sutten vik han ikke rigtig bruge , han spytter den bare ud hele tiden , men jeg bliver ved ned putte den i munden på ham . 

Anmeld

18. februar 2015

Tutter92

Hvor mange ml får han i hver flaske ?

Og spiser han op hver gang ?

Anmeld

18. februar 2015

FrkGranger

Her havde vi et stort problem da vi gik fra amning til flaske han bruger ikke sut, men havde et stort sutte behov og har derfor brugt mig til den tryghed og vi måtte slet og ret gå frem og tilbage med ham for at trøste, og trække tiden lidt da han spiste 150 ml hver time i starten og det gav bøvl med maven og så sov han på mig for at give ham den tryghed

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

Bøge skriver:

jeg har brug for lidt hjælp. 

Min søn på lidt over en måned er begynd få flaske da jeg desværre ikke havde mælk nok til mætte ham. Så røg han over på flaske , men føler ikke han bliver mæt af mme , jeg har både prøvet allomin og nan og hipp , han gået fra sove 3-4 timer til kun sove en halv time til 1 time , jeg føler virkelig mig frustreret over det ved hvad jeg skal stille op , jeg har snakket med min sp om det men hun ikke komme med det rigtig svar på det , hun snakker bare om appetitspring , sådan her har det stået i snart over 3 uger , jeg føler magteløses , 

Kan godt være lidt irriteret mave. Evt prøv en omgang zoneterapi.  Får ofte urolige børn til at sove godt 

Anmeld

18. februar 2015

Bøge

l.kjoeller skriver:

Kan godt være lidt irriteret mave. Evt prøv en omgang zoneterapi.  Får ofte urolige børn til at sove godt 

Han får en flaske med 120ml i og spiser dem ikke op hver gang , fleste af flaskerne er der noget tilbage , han kommer både af med afføring og bøvser og prutter , så han kommer af med noget , 

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

Bøge skriver:

Han får en flaske med 120ml i og spiser dem ikke op hver gang , fleste af flaskerne er der noget tilbage , han kommer både af med afføring og bøvser og prutter , så han kommer af med noget , 

Derfor kan mave  sagtens være irriteret.  Min datter kom også af med noget men havde koliksmerter. 4 gange  zoneterapi gav en glad pige der sov igennem 

Anmeld

18. februar 2015

Bøge

Nu havde min store dreng kolik og synes bare ikke vores lille dreng har kolik symptomer , men det er da hver at prøve noget zoneterapi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.