Sæd via sædbank..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. februar 2015

mortilpige

Hej til jer alle 

Jeg har i dag fundet ud af, at man som privat person kan bestille sæd fra en sædbank også, og så selv inseminere sig der hjemme.

Jeg har en rigtig dejlig pige i forvejen, som er lavet naturligt, men da jeg ikke har nogle fyr i mit liv lige pt., og ønsket om flere børn kun vokser, er jeg begyndt at tænke andre baner.

Har undersøgt mht klinikker, og ved at jeg den vej kan få hjælp, men opdagede som sagt så dette i dag.

Derfor ville jeg høre, om der var nogle der havde noget erfaring med dette..?? Altså med valg af sæd, køb af den, at inseminere sig selv, og hvordan man så gør med hensyn til faderskab.. Skriver man bare ukendt der, og så bliver den accepteret...??

Håber der er nogle der har lidt erfaring på dette punkt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

silassui

mortilpige skriver:

Hej til jer alle 

Jeg har i dag fundet ud af, at man som privat person kan bestille sæd fra en sædbank også, og så selv inseminere sig der hjemme.

Jeg har en rigtig dejlig pige i forvejen, som er lavet naturligt, men da jeg ikke har nogle fyr i mit liv lige pt., og ønsket om flere børn kun vokser, er jeg begyndt at tænke andre baner.

Har undersøgt mht klinikker, og ved at jeg den vej kan få hjælp, men opdagede som sagt så dette i dag.

Derfor ville jeg høre, om der var nogle der havde noget erfaring med dette..?? Altså med valg af sæd, køb af den, at inseminere sig selv, og hvordan man så gør med hensyn til faderskab.. Skriver man bare ukendt der, og så bliver den accepteret...??

Håber der er nogle der har lidt erfaring på dette punkt  

ang faderskab skal du have noget skriftlig dokumentation fra sædbanken du skal sende til bl a statsamtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.