Anonym skriver:
Ja, min dreng er 1,5 år, og han skriger hysterisk når vi kører bil, det er lige meget om vi skal kører 5 min eller 2 timer, så gir han gas!
Han sidder i midten, mellem begge hans søskende, og netop for, at han kan se mig. Han har altid skreget, både da han sad i babystolen (men det gjorde de andre også, så tænkte fair nok, de holdte dog da de kom til at vende fremad) Det gør yngstemanden bare ikke 
Han sidder i en Rømer Duo (fremadvendt) uden nakkestøtten, da han er en temmelig bred baby, så han skulle have plads og det ser også ud til, han sagtens kan være det, han vejer pt. 14 kg
Vi har prøvet med DVD afspiller, men det interessere ham overhovedet ikke, sutten kan vi godt glemme alt om, når han blir hidsig og ligesom alt andet afledning kan rende og hoppe, han er umulig at køre bil med, og ærligt, er både hans søskende og hans mor TRÆT af at hører på det hysteriske anfald, HVER ENESTE GANG vi kører bil.
Har i gode ideer?
Jeg vil så frygtelig gerne undvære at han skal om på forsædet.... Så har i andre ideer???
PLEASE 
Jeg vil også sige køresyge, jeg lider af køresyge, og jeg kan klare længere ture, eller bare ture, hvis jeg har lukkede øjne, afslappet. men det er svært at få en 1,5årig til.
Og ja jeg er ret sikker på at man kan blive køresyge efter minutter, for det er bare bevægelsen der gør det. Jeg kan ikke sidde på en gynge ret længe før jeg får det dårligt, for som sagt det er bare bevægelsen, køresyge/søsyg har ikke noget at gøre med hvor længe man er i bilen eller på båden, men at man ikke kan klare de bevægelser de laver, så det begynder jo ligeså snart man kan mærke bevægelsen.
Gå ned på apoteket og hør hvad de har, og se om der ikke er noget af det der hjælper.
Har i overvejet at få bagudvendt autostol og se om det hjælper?