Anonym skriver:
Jeg er ikke gravid. Fødte for 3,5 måneder siden. Jeg har aldrig oplevet at have sår dernede?? Troede at det første udbrud var med sår/blærer og kom nogle dage efter at man var blevet smittet og de næste udbrud så ikke var så slemme. Jeg mindes nemlig ikke, at jeg har haft det her før. Kan det godt ligge i kroppen og så pludselig bryde ud? Jeg var sammen med min kæreste fredag og søndag begyndte det er svie, klø osv.
Ok, men hvis du stadig ammer er det også en stressbelastning for kroppen. Jeg kan selvfølgelig ikke love dig, at han ikke har lavet noget, men hvis i jævnligt er sammen ville man også forvente at han havde haft åbne blærer på penis. Jeg synes du skal tage en snak med ham, men hvis du ellers tror på ham så prøv at lægge det bag dig... Det kan sagtens forklares ved at du er smittet for længe siden (evt fra din egen mor) og at belastning forbindelse med graviditet/fødsel/amning har reaktiveret virus... Og så vil du reagere med udbrud selvom du allerede er "smittet" for længe siden... Jeg har jævnligt set det, også hvor der slet ikke har været nogen tvivl om, at det ikke er en utro kæreste
Og som sagt; du behøver ikke opleve flere udbrud, selvom jeg selvfølgelig ikke kan udelukke det.
Er du kommet i aciclovir behandling?
Anmeld