Den der p-stab ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Erfaring med p-stav

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.261 visninger
4 svar
4 synes godt om
17. februar 2015

Tystys14

Jeg har nu fået tid til en p-stav kan blive lagt i morgen, og har hele tiden været 100% sikker på det var det jeg ville... 

Men nu jeg i tvivl. Typisk ikke  

Hvad er jeres erfaringer med p-stav ? Tog i på og fik uren hud ?

Jeg er i forvejen en stor pige og ønsker ikke at tage mere på. Har altid haft en smule urenheder i huden, ikke noget andre lægger mærke til, men ønsker jo heller ikke dette bliver forværret ! Hmm vil i dele lidt erfaringer med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

Hertz

NV skriver:

Jeg har nu fået tid til en p-stav kan blive lagt i morgen, og har hele tiden været 100% sikker på det var det jeg ville... 

Men nu jeg i tvivl. Typisk ikke  

Hvad er jeres erfaringer med p-stav ? Tog i på og fik uren hud ?

Jeg er i forvejen en stor pige og ønsker ikke at tage mere på. Har altid haft en smule urenheder i huden, ikke noget andre lægger mærke til, men ønsker jo heller ikke dette bliver forværret ! Hmm vil i dele lidt erfaringer med mig 

Har aldrig selv haft en, men havde en veninde engang som havde en, den havde vandret i huden på hende og sat sig fast langt inde i armen så hun skulle ha opereret den ud. Så har aldrig ville ha sådan en efter det med hende. 

Anmeld

17. februar 2015

Stineroe

Jeg har haft p-stav i godt 6 år og har aldrig oplevet problemer i forhold til den. Den eneste "bivirkning" jeg fik, var en meget uregelmæssig menstruation hvilket resulterede i at jeg i flere år ikke havde menstruation 

Anmeld

17. februar 2015

tumle

Det med at en p-stav skulle kunne vandre, er ifølge mig læge ikke sandt. 

Jeg fik uren hud og ureglmæssig menstruation af min. ��

Anmeld

17. februar 2015

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg tog hverken på eller fik uren hud. Til genæld fik jeg det rigtig dårligt med hovedpine og opkastninger. Så efter at have ved læge 4 gange fik jeg den ud. 

Min veninde har også en og hun har ingen bivirkninger haft ved det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.