Har han kolik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. februar 2015

mor_til_L

Er der nogen herinde der har barn med kolik? Og hvis , der kan fortælle mig lidt om det?
har en lille mistanke til at min søn har?
Han skriger som i virkelig skriger hver dag på samme tidspunkt , får sådan nogen små krampeanfald( ligner det) og intet hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

L&V

Det kommer lidt an på hvor længe og hvordan osv. Så det er lidt svært at sige ud fra det du skriver

Anmeld

18. februar 2015

mor_til_L

Han begynder at skrige ved en 19 tiden og den er sikker hver gang det vare som regl i 2-3 timer. Og der er intet der hjælper

Anmeld

18. februar 2015

DortheL

Siss89 skriver:

Er der nogen herinde der har barn med kolik? Og hvis , der kan fortælle mig lidt om det?
har en lille mistanke til at min søn har?
Han skriger som i virkelig skriger hver dag på samme tidspunkt , får sådan nogen små krampeanfald( ligner det) og intet hjælper

Min dreng havde kolik. Jeg var slet ikke i tvivl om det, inden lægen "diagnosticerede" det. Han skreg over 10 timer i døgnet, hvor INTET hjalp. 

Det var rent ud sagt frygteligt! 

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

Man siger at kolik er senere på aftenen.  Dermed ikke sagt han ikke har det. Hvis han får kramper ville jeg dog søge læge. Min datter havde kolik og blev kureret efter 4gange zoneterapi 

Anmeld

18. februar 2015

L&V

Siss89 skriver:

Han begynder at skrige ved en 19 tiden og den er sikker hver gang det vare som regl i 2-3 timer. Og der er intet der hjælper

Virker han som om han har ondt? Tænker han ka være træt eller overstimuleret

Anmeld

18. februar 2015

L&V

l.kjoeller skriver:

Man siger at kolik er senere på aftenen.  Dermed ikke sagt han ikke har det. Hvis han får kramper ville jeg dog søge læge. Min datter havde kolik og blev kureret efter 4gange zoneterapi 

Det er da ikke rigtigt at kolik har noget med klokken at gøre. Du ka ha kolik anfald i alle døgnets timer

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

L&V skriver:

Det er da ikke rigtigt at kolik har noget med klokken at gøre. Du ka ha kolik anfald i alle døgnets timer

Ifølge nogen læger. Nogen siger at kolik oftest er sidst på aftenen. Men er nok de gamle læger som ham vi stødte på 

Anmeld

18. februar 2015

L&V

l.kjoeller skriver:

Ifølge nogen læger. Nogen siger at kolik oftest er sidst på aftenen. Men er nok de gamle læger som ham vi stødte på 

Ja det tror jeg er et gammelt sagn. Men der er jo os langt fra ofte til altid

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

L&V skriver:

Ja det tror jeg er et gammelt sagn. Men der er jo os langt fra ofte til altid

Mener ikke jeg sagde altid. Men det var faktisk ordene lægen brugte hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.