Opmærksomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
10 svar
2 synes godt om
16. februar 2015

Anonym trådstarter

Idag har jeg så skidt jeg har menstruation , Træt. 

Mit barn sidder og leger og ser tv og snakker selv, jeg snakker ikke jeg ligger på sofa med varm dyne. 

Han få ikke opmærksomhed 

han siger faktisk ikkr noget

er jeg en dårlig mor ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Mit barn sidder og leger og ser tv og snakker selv, jeg snakker ikke jeg ligger på sofa med varm dyne. 

Han få ikke opmærksomhed 

er jeg en dårlig mor ??

Min søn plejer normalt ikke at gide lege eller snakke så meget med os når han kommer hjem, så er han træt og vil gerne lige kople af selv. Så for mig er det mest normalt at vi ikke er i fuld sving når han kommer hjem.. Der trænger han til fred og ro lidt.. Satser da ikke på man er en dårlig mor af den grund

Medmindre du ignorere ham når han henvender sig direkte til dig, så kan jeg ikke se et problem 

Anmeld

16. februar 2015

TNBC

Anonym skriver:

Han få ikke opmærksomhed 

er jeg en dårlig mor ??

Selvfølgelig er du ikke det. Børn kan sagtens være for dem selv, så længe han ikke er trist,  er det fint.  Lige nu passer den 2årig sig selv, kommer med "mad" og leger så videre. Han leger tit selv, hvor man ikke behøver at være over ham.. Børn behøver ikke opmærksom hed 24/7, de har også lov til at være dem selv. 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Min søn plejer normalt ikke at gide lege eller snakke så meget med os når han kommer hjem, så er han træt og vil gerne lige kople af selv. Så for mig er det mest normalt at vi ikke er i fuld sving når han kommer hjem.. Der trænger han til fred og ro lidt.. Satser da ikke på man er en dårlig mor af den grund

Medmindre du ignorere ham når han henvender sig direkte til dig, så kan jeg ikke se et problem 

Nej nej vil aldrig igornere ham , Aldrig. 

Jeg er bare så ked af det , jeg har ikke  noget at sige og er så træt og har mave smerte jeg ligger på sofa. 

Men jeg taler med ham når han kommer hen til mig. 

Anmeld

16. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Nej nej vil aldrig igornere ham , Aldrig. 

Jeg er bare så ked af det , jeg har ikke  noget at sige og er så træt og har mave smerte jeg ligger på sofa. 

Men jeg taler med ham når han kommer hen til mig. 

Sådan nogle dage tror jeg de fleste forældre har prøvet at have  Er selv gravid lige nu, og de dage jeg er helt smadret hygger vi bare sammen (:

Han vil gerne ligge og putte på sofaen og hygge og snakke Så man kan godt være sammen på en afslappende og rar måde, selvom man som forældre er hårdt ramt 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Selvfølgelig er du ikke det. Børn kan sagtens være for dem selv, så længe han ikke er trist,  er det fint.  Lige nu passer den 2årig sig selv, kommer med "mad" og leger så videre. Han leger tit selv, hvor man ikke behøver at være over ham.. Børn behøver ikke opmærksom hed 24/7, de har også lov til at være dem selv. 

Åh ja han pleje at få opmærksomhed altid , idag er jeg bare helt nede . Heldigvis leger han med biler og ser tv tegnefilm . Han siger ikke noget , jeg taler med ham når han går til et anden værelse eller når han taler med med mig, mad er klar så jeg varmer den når han er sulten. 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Sådan nogle dage tror jeg de fleste forældre har prøvet at have  Er selv gravid lige nu, og de dage jeg er helt smadret hygger vi bare sammen (:

Han vil gerne ligge og putte på sofaen og hygge og snakke Så man kan godt være sammen på en afslappende og rar måde, selvom man som forældre er hårdt ramt 

Ja han sidder også med mig i sofa med varm dyne , men føler som om jeg slet ikke kommunkere med ham

Anmeld

16. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Ja han sidder også med mig i sofa med varm dyne , men føler som om jeg slet ikke kommunkere med ham

Det har de altså heller ikke behov for konstant  Slap i nu bare af sammen! 

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Det har de altså heller ikke behov for konstant  Slap i nu bare af sammen! 

Ok Tak, nu er jeg rolig 

han er i det mindst glad

Anmeld

16. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Ok Tak, nu er jeg rolig 

han er i det mindst glad

Så længe du kan mærke at han er glad og tilfreds så er alting som det skal være 

De har jo lige så meget behov for ro og hvile ind imellem som vi andre har! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.