optagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har i de seneste dage haft menstuationssmerter hver morgen, øm forneden og en del plukveer, nogle kan meget mærkes! Er det snart? Hovedet vender ned, og føler virkelig baby er på vej ud somme tider. 

Er 35 uger henne. Hvad siger i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2015

Masig

Anonym skriver:

Jeg har i de seneste dage haft menstuationssmerter hver morgen, øm forneden og en del plukveer, nogle kan meget mærkes! Er det snart? Hovedet vender ned, og føler virkelig baby er på vej ud somme tider. 

Ikke nødvendigvis. Sådan har heg haft det siden omkring uge 30 og er 37+3 nu og baby er stadig i maven  tror det er meget normalt, den fylder jo godt nu og borer sig længere og længere nedad...

slap af så meget du kan, og lad være med at lave for meget fysisk. Det hjalp her 

Anmeld

16. februar 2015

GUSO

Jeg vil råde dig til at få tjekket din urin for infektion, jeg havde samme tyngende fornemmelse og smerter i min første graviditet og der havde jeg urinvejsinfektion.. 

Anmeld

16. februar 2015

Steffecph

Sådan har jeg også haft det i flere uger. Og det er kun blevet værre :-) jeg er 39 uger henne.. og jeg har ikke blærebetændelse/urinsvejsinfektion :-) min jordemoder siger at det bare er kroppen der gør klar :-) 

Anmeld

16. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Sådan har jeg haft det siden uge 29!  Så desværre ingen garanti!! Er lige så langt henne (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.