Løj om ikke at være jomfru..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.116 visninger
12 svar
38 synes godt om
15. februar 2015

Anonym trådstarter

Ja.. I går fortalte min kæreste at han faktisk var jomfru da vi begyndte at være kærester.. Vi har været sammen 7,5 år.

I alle de år har jeg troet, han havde haft 8 sexpartnere udover mig. (Han var 18 da vi mødtes) Men i går fortæller han så, det hele var løgn. Han var åbenbart bange for at sige sandheden, fordi jeg var meget mere erfaren end ham. Hvad ville I gøre i den situation? Jeg blev slet ikke sur på ham, men mere ...paf. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2015

Linkaa

Anonym skriver:

Ja.. I går fortalte min kæreste at han faktisk var jomfru da vi begyndte at være kærester.. Vi har været sammen 7,5 år.

I alle de år har jeg troet, han havde haft 8 sexpartnere udover mig. (Han var 18 da vi mødtes) Men i går fortæller han så, det hele var løgn. Han var åbenbart bange for at sige sandheden, fordi jeg var meget mere erfaren end ham. Hvad ville I gøre i den situation? Jeg blev slet ikke sur på ham, men mere ...paf. 

Jeg synes det giver stor respekt at han fortæller det, og så er den vel ikke så meget længere;-) Tænker at han bare ikke ville fremstå som en lille dreng, så det er jo bare heldigt for dig at han kun har haft dig

Anmeld

15. februar 2015

Signe-bine

Jeg er enig med Linkaa, jeg ville nok bare sige tak fordi han var ærlig.

Det betyder jo i virkeligheden ikke en skid, men jeg kan godt sætte mig ind i hvordan en 18 årig fyr kan tænke om at være jomfru, i den alder hører man også mange historier og venner/veninders sexeskapader, og når man ikke selv har noget at bidrage med, så kan man vel ende med at føle at det er flovt og ikke turde fortælle sandheden, når chancen for en kæreste og dermed sex indfinder sig ;-)

Anmeld

15. februar 2015

serinasmor

Synes det er både sødt og sjovt at han går holdt det hemmeligt så mange år... Og ville nok mest grine af det  

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Synes det er både sødt og sjovt at han går holdt det hemmeligt så mange år... Og ville nok mest grine af det  

Ja det gjorde jeg også.. Gør jeg faktisk stadig lidt.

Anmeld

15. februar 2015

RosSofi

Jeg ville ikke gøre noget. Men kan ikke lade være med at synes, at det er lidt synd for ham, at han har været så usikker på sig selv. Håber det går bedre med det i dag  

Men lige et meget indiskret spørgsmål, kunne du ikke mærke det, da i var sammen første gang? Altså at han ingen erfating havde?

Men altså så unormalt er det vel ikke at være jomfru til man er 18 år.

Anmeld

15. februar 2015

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Jeg ville ikke gøre noget. Men kan ikke lade være med at synes, at det er lidt synd for ham, at han har været så usikker på sig selv. Håber det går bedre med det i dag  

Men lige et meget indiskret spørgsmål, kunne du ikke mærke det, da i var sammen første gang? Altså at han ingen erfating havde?

Men altså så unormalt er det vel ikke at være jomfru til man er 18 år.

Nej han virkede virkelig erfaren! Han var klart den bedste jeg havde været sammen med

Anmeld

15. februar 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Nej han virkede virkelig erfaren! Han var klart den bedste jeg havde været sammen med

Så kan du jo nu fortælle ham at han åbenbart var et naturtalent

Anmeld

15. februar 2015

Hmmm

Jeg ville da bare være glad  

Anmeld

15. februar 2015

Pikku Myy

Anonym skriver:

Fortæl ham det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.