Sove på siden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
11 svar
4 synes godt om
14. februar 2015

Cecilieparbst

Mine tvillingedrenge sover bedst på siden, de er 4 mdr gamle og kan ikke vende sig selv.. Så de sover self. Ikke på siden uden opsyn.

men er det okay så længe jeg holder øje med dem? 

har bare fået fortalt man skal passe på med det.. Hvilket jeg ikke kan forstå hvis jeg holder øje med dem hele tiden. 

På forhånd tak og god aften :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Isabella_mor

Cecilieparbst skriver:

Mine tvillingedrenge sover bedst på siden, de er 4 mdr gamle og kan ikke vende sig selv.. Så de sover self. Ikke på siden uden opsyn.

men er det okay så længe jeg holder øje med dem? 

har bare fået fortalt man skal passe på med det.. Hvilket jeg ikke kan forstå hvis jeg holder øje med dem hele tiden. 

På forhånd tak og god aften :-)

Når i holder øje er det fint vores faldt altid i søvn på siden i starten, (det var godtnok pga smerter i ryg og nakke da han var låst) men så trillede vi ham om på ryggen når han var gået kold  

Anmeld

14. februar 2015

Cecilieparbst

Isabella_mor skriver:

Når i holder øje er det fint vores faldt altid i søvn på siden i starten, (det var godtnok pga smerter i ryg og nakke da han var låst) men så trillede vi ham om på ryggen når han var gået kold  

Det gør jeg også med mine :-) tak for dit svar 

Anmeld

14. februar 2015

Masig

Vores dreng sov på siden næsten helt fra han blev født. Han havde dog problemer med både ryg og mave så det var det mest behagelige for ham. Selvom vi lagde ham på ryggen gik der ikke mange uger før han  selv vendte sig om på siden... vi lagde dyner/tæpper omkring ham så han ikke kunne trille om på maven...

Anmeld

14. februar 2015

Cecilieparbst

Masig skriver:

Vores dreng sov på siden næsten helt fra han blev født. Han havde dog problemer med både ryg og mave så det var det mest behagelige for ham. Selvom vi lagde ham på ryggen gik der ikke mange uger før han  selv vendte sig om på siden... vi lagde dyner/tæpper omkring ham så han ikke kunne trille om på maven...

God ide.

Tak for dit svar :-)

Anmeld

14. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter har sovet på siden lige siden hun blev født. Hvis vi lagde hende på ryggen sprang hun nærmest som en elastik om på siden helt af sig selv. Så hun sov også på siden om natten. Først da hun blev ca 5 mdr begyndte hun at blive liggende på ryggen. Jeg sørgede for at hun ikke kunne falde om på maven ved at ligge et sammenrullet håndklæde ned til hende. Det har virket fint for os

Vi spurgte også en sygeplejerske på barselsgangen om hvad vi skulle gøre når nu hun selv kom om på siden. Og fik at vide at når hun selv kunne var der jo ikke meget vi kunne gøre, ud over at støtte så hun ikke faldt om på maven

Anmeld

14. februar 2015

Cecilieparbst

MummiT skriver:

Min datter har sovet på siden lige siden hun blev født. Hvis vi lagde hende på ryggen sprang hun nærmest som en elastik om på siden helt af sig selv. Så hun sov også på siden om natten. Først da hun blev ca 5 mdr begyndte hun at blive liggende på ryggen. Jeg sørgede for at hun ikke kunne falde om på maven ved at ligge et sammenrullet håndklæde ned til hende. Det har virket fint for os

Vi spurgte også en sygeplejerske på barselsgangen om hvad vi skulle gøre når nu hun selv kom om på siden. Og fik at vide at når hun selv kunne var der jo ikke meget vi kunne gøre, ud over at støtte så hun ikke faldt om på maven

Okay,ja der er jo heller ikke så meget andet at gøre så hehe . Tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2015

MorTil4<3

for mange år siden SKULLE de jo sove på siden hihi, og så det lavet om igen og om igen sååå tja. . mine unger har selv sovet meget på siden, og jeg var også nervøs for det til start med, men ja jeg er selv en side sover  

så ville ikke være bekymret, men bare skub på ryggen når lyset er slukket hehe 

Anmeld

14. februar 2015

Cecilieparbst

SnartMorTil>4 skriver:

for mange år siden SKULLE de jo sove på siden hihi, og så det lavet om igen og om igen sååå tja. . mine unger har selv sovet meget på siden, og jeg var også nervøs for det til start med, men ja jeg er selv en side sover  

så ville ikke være bekymret, men bare skub på ryggen når lyset er slukket hehe 

Har jeg nemlig og hørt og er jeg også selv hehe :-) 

tak for dit svar 

Anmeld

14. februar 2015

Mother-love

Nu ermin en mdr. Og jeg var nødtil at ligge ham på siden i starten for han kunne ikke finde ud af at vende hovedet hvis han gylpede. Og sp sagde at hun synes jeg skulle ligge ham på siden.

og så længe de er under opsyn så kan jeg ikke se problemet i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.