33+1 med min første

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
2 svar
4 synes godt om
14. februar 2015

Stimap

Så rundede vi uge 33+... med 48 dage tilbage til terminsdatoen.. 

Jeg får tit sendt sjove og undrende blikke, når jeg bliver spurgt om jeg har fået købt det og det, husket at købe ditten og datten... Men hvergang svare tilbage med et nej... 

Er det SÅ underligt ikke at have travlt med at købe det hele? Eller have et fuldstændig møbleret børneværelse klar, inden ankomsten... Jeg følte mig ret "klar" og på ingen måde stresset, men det er svært når andre bliver stresset på mine/vores vegne... 

Det vigtigste er vel han er sund og rask... ? Resten skal nok komme..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Lisette W

Stimap skriver:

Jeg får tit sendt sjove og undrende blikke, når jeg bliver spurgt om jeg har fået købt det og det, husket at købe ditten og datten... Men hvergang svare tilbage med et nej... 

Er det SÅ underligt ikke at have travlt med at købe det hele? Eller have et fuldstændig møbleret børneværelse klar, inden ankomsten... Jeg følte mig ret "klar" og på ingen måde stresset, men det er svært når andre bliver stresset på mine/vores vegne... 

Dejligt billede

Tror folk spørg fordi de fleste kvinder ikke kan vente med at købe ting til den lille ny i maven. Det er for mange kvinder og nogle mænd også en måde at forberede sig på det nye der skal til at ske. Personligt er det også et behov for mig, at visse ting er på plads inden min baby kommer. Jeg har det bedst med at kunne planlægge mest muligt. Måske for at kompensere for alt det der sker i en graviditet som man ikke selv kan kontrollere. Det bliver det straks mere håndgribeligt at købe stofbleer, bodyer og puslepude end at måtte acceptere at måtte ligge på sofaen en hel dag pga. plukveer

Anmeld

14. februar 2015

Ellie79

Stimap skriver:

Her venter vi så nummer 3 som en overraskelse så vi havde ikke rigtig gemt så meget og nej vi er slet ikke klar  termin april  ved de første to var alt klart i Mega god tid, denne gang siger erfaringen at jeg helt sikkert nok skal nå det hele når jeg går på barsel  så du er ikke den eneste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.