Pludselige blå mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.215 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. februar 2015

Kokosnødden

jeg vågnede i morges Med mange små blå mærker på benene. Har googlet og fundet ud af, at fødsel kan være en årsag til blå mærker. Andre der har oplevet det? Og har I andre bud på hvad detkan være? Er lidt bekymret for det værste :/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2015

Chevro

Kokosnødden skriver:

jeg vågnede i morges Med mange små blå mærker på benene. Har googlet og fundet ud af, at fødsel kan være en årsag til blå mærker. Andre der har oplevet det? Og har I andre bud på hvad detkan være? Er lidt bekymret for det værste :/

Min mor er begyndt at døje utrolig meget med det! Hendes hud kan intet tåle - og så snart hun røres af noget, eller lige rammer håndtaget på døren, sofabordet eller ting som at man pjatter og holder fast i hendes arm - gør at hun 10 min efter har store røde mærker og til tider bløder 

Det kan de ikke finde ud af hvad det er. I starten fik hun bare almindelige mærker af det. Men der skal intet til! :/

Anmeld

14. februar 2015

Eliza

Det oplevede jeg os.. Jeg var pludselig fyldt med store blå mærker, på begge ben  et par dage senere, gik det dog op for mig, at det var autostolen. Jeg hammerede den simpelthen ind i benene når jeg gik med den  så her var der en logisk forklaring 

Anmeld

14. februar 2015

Mami

Jernmangel/blodmangel, det sker ofte efter fødsel, selvom man ikke har mistet meget blod og det giver hurtigt blå mærker, så jeg ville få taget en blod prøve hos egen læge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.