Hvor længe har I blødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
10 svar
1 synes godt om
13. februar 2015

Mo9ca

Ja som der står i overskriften så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor længe I andre har blødt inden I ligesom var renset ud?

Og hvor langt var I henne da i aborterede?

Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig. 

Jeg begyndte selv at bløde i mandags og gør det stadig. Jeg fik at vide inde på Skejby i går torsdag, at der ikke var liv længere derinde. Jeg var 8+0 henne da jeg begyndte at bløde. Hende der skannede mig synes det lignede et embryon der var død i 5 uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

LinLin

Mor8320 skriver:

Ja som der står i overskriften så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor længe I andre har blødt inden I ligesom var renset ud?

Og hvor langt var I henne da i aborterede?

Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig. 

Jeg begyndte selv at bløde i mandags og gør det stadig. Jeg fik at vide inde på Skejby i går torsdag, at der ikke var liv længere derinde. Jeg var 8+0 henne da jeg begyndte at bløde. Hende der skannede mig synes det lignede et embryon der var død i 5 uge.

Jeg blødte en uge da jeg mistede 11+0 (fosteret var død i uge 8 men jeg begyndte først at bløde 11+0) - var til tjek på Skejby en uge efter og der var alt uge (og jeg blev gravid igen to uger derefter )

Anmeld

14. februar 2015

Mo9ca

LinLin skriver:

Jeg blødte en uge da jeg mistede 11+0 (fosteret var død i uge 8 men jeg begyndte først at bløde 11+0) - var til tjek på Skejby en uge efter og der var alt uge (og jeg blev gravid igen to uger derefter )

Jeg frygtede jeg skulle gå rundt og bløde i 14 dage efter, det var det jeg havde forestillet mig. Hvordan er det så gået med dig denne gang? 

Knus

Anmeld

14. februar 2015

LinLin

Mor8320 skriver:

Jeg frygtede jeg skulle gå rundt og bløde i 14 dage efter, det var det jeg havde forestillet mig. Hvordan er det så gået med dig denne gang? 

Knus

Det er over 5 år siden men den efterfølgende graviditet forløb uden problemer og Adam er snart 4 1/2 år

jeg tror det er meget forskelligt hvor længe man bløder...

Anmeld

14. februar 2015

Mo9ca

LinLin skriver:

Det er over 5 år siden men den efterfølgende graviditet forløb uden problemer og Adam er snart 4 1/2 år

jeg tror det er meget forskelligt hvor længe man bløder...

Dejligt at høre det gik godt efterfølgende. Blev der taget nogle ekstra hensyn til dig i den efterfølgende graviditet, som f.eks. tryghedsskanning eller andet?

Knus M

Anmeld

14. februar 2015

stinemavepine

Jeg var omkring 7 uger henne, da jeg mistede.

Jeg blødte absurd meget i nogle dage, så stoppede det i en uge og så startede det forfra. Det gik der ca 3 måneder med, men så fandt jeg ud af, at de ikke havde fået fjernet alt ved udskrabningen. (Så måtte ind igen, men derefter gik alt fint, jeg fik hurtigt min mens og blev spontant gravid )

Har en veninde som blødte i seks uger. Tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Anmeld

14. februar 2015

LinLin

Mor8320 skriver:

Dejligt at høre det gik godt efterfølgende. Blev der taget nogle ekstra hensyn til dig i den efterfølgende graviditet, som f.eks. tryghedsskanning eller andet?

Knus M

Nej ikke i den graviditet. Omkring 25% af alle graviditeter går jo til inden uge 12... 

Jeg har senere prøvet at miste to uger efter nf - altså uge 14 - og i graviditeten efter det fik vi ekstra scanninger fordi de kun sker for ca 2%...

Anmeld

14. februar 2015

Ønskebaby2015

Ked af at høre 

Jeg har lige været igennem det samme... Mistede i uge 8 på vej ind i uge 9. Havde set hjerteblink i uge 6. 

Jeg aborterede i søndags selv, og er lige stoppet med at bløde, så ca 6 dage, men fra onsdag i sidste uge havde jeg brun udflåd op til.

Lægen gider ikke følge op med blodprøver eller scanning for at se om alt er ude, men jeg har blødt ret meget, så tror jeg har klaret det hele selv

Har mistet en gang før for 10 mdr, håber ikke der går lige så lang tid igen, før det lykkes......

Anmeld

14. februar 2015

hejmeddig10

Jeg blødte ikke mere end 3-4 dage (men jeg bløder også utrolig meget) men jeg mistede ved 7+?? Mener jeg... og jeg blev gravid 3 måneder senere..  

Anmeld

14. februar 2015

Mo9ca

Ønskebaby2015 skriver:

Ked af at høre 

Jeg har lige været igennem det samme... Mistede i uge 8 på vej ind i uge 9. Havde set hjerteblink i uge 6. 

Jeg aborterede i søndags selv, og er lige stoppet med at bløde, så ca 6 dage, men fra onsdag i sidste uge havde jeg brun udflåd op til.

Lægen gider ikke følge op med blodprøver eller scanning for at se om alt er ude, men jeg har blødt ret meget, så tror jeg har klaret det hele selv

Har mistet en gang før for 10 mdr, håber ikke der går lige så lang tid igen, før det lykkes......

Jeg er ked af at du også skulle udsættes for det. Håber vi begge to snarest optræder i en ny terminsgruppen med en happy ending. Hvor er du tilknyttet? Jeg er tilknyttet Skejby og jeg skal til en afsluttende skanning på fredag den 20. hvor de skal se om det hele er kommet ud. Men jeg fik heller ikke taget nogen blodprøve i går fredag da det blev konstateret at der ikke længere var noget liv derinde. Hvorfor er det at der skal tages blodprøve? 

Knus M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.