Børne seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. februar 2015

M &.I

Jeg overveje at købe ny seng til min søn han er 2,7 år . 

Hvad synes i ?? 

Nogen der har ligesom den ?? 

Er den god? Skal jeg være bekymre ?? 

Her er Billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Den ser da fin nok ud, ville dog ikke turde lade et barn på knapt 3 sove oppe foroven, der er dæleme langt ned. Og nede forneden er den uden sengehest - ville jeg nok også undgå (de sover ofte uroligt, min egen pige trillede konstant ud af tremmesengen da vi fjernede den ene side). Men du kan måske lægge madrassen direkte på gulvet her i starten, og så ligeså langsomt rykke ham opad...?

Anmeld

13. februar 2015

M &.I

Den ser da fin nok ud, ville dog ikke turde lade et barn på knapt 3 sove oppe foroven, der er dæleme langt ned. Og nede forneden er den uden sengehest - ville jeg nok også undgå (de sover ofte uroligt, min egen pige trillede konstant ud af tremmesengen da vi fjernede den ene side). Men du kan måske lægge madrassen direkte på gulvet her i starten, og så ligeså langsomt rykke ham opad...?

Ja jeg er også selv bange for at min søn sover der, den ser sød ud, han har sovet itremmeseng før , den kan skifte til lille junior seng kan man sige , men jeg har solgt den, og nu sover han med os. 

Jeg har siddet og tænkt på hvad er det han skal have , det skulle være sjovt og pynt, hans værelse er lille så ikke meget ting vi kan købe, jeg tror jeg vælger cars teama , jeg har set på nette de har flot cars seng. Så jeg købe hele sæt sammen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2015

Nea85

Mor&prins skriver:

Jeg overveje at købe ny seng til min søn han er 2,7 år . 

Hvad synes i ?? 

Nogen der har ligesom den ?? 

Er den god? Skal jeg være bekymre ?? 

Her er Billeder

Jeg synes, den ser rigtig fin ud. Hvis det var mig, ville jeg lade den være som på 1. billede, men købe en madras til at lægge der hvor der er grønt (som i nederste køje). Den øverste kunne så bruges til leg, hvilket er et stort hit herhjemme

Anmeld

13. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Nea85 skriver:

Jeg synes, den ser rigtig fin ud. Hvis det var mig, ville jeg lade den være som på 1. billede, men købe en madras til at lægge der hvor der er grønt (som i nederste køje). Den øverste kunne så bruges til leg, hvilket er et stort hit herhjemme

Ja det er også det jeg mener, så ligger madrassen på gulvet og han kan i vågen tilstand øve sig i at kravle op. Så udnytter I også pladsen godt, idet han jo får det ekstra legeplads. Senere kan man løfte madrassen til det første niveau, og senere igen kan han sove foroven hvis han gerne vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.