Fede t-shirts str XXL/ 46/48 hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Den ligger ved siden af Sushi Mania  

Er det ik en zizzy der ligger der? 

Når men hvis det er den du mener, så er jeg ik ret vild med deres tøj. Syntes det er formløst og konet ( sorry hvis jeg støder nogen ) og syntes de er ret dyre, måske set i forhold til at jeg ik er vild med deres tøj.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

StineW79

newsence skriver:

Hm har rigtig lækkert tøj i store str. 

De har en del på nettet men udvalget i butikkerne er forskellige også fra sæson til sæson...

hvis du bor på Sjælland kan jeg anbefale hm på strøget.. De har en hel afdeling med tøj i store størrelser og der er både tøj til unge ( moderne ikke for konet)  og modne ( ikke sexet mm) kvinder... Priserne er også helt ok. Alm hm priser... 

Jeg køber altid tøj i H&M. Men syntes bare ik de har nogle fede t-shirts. Elsker dog ellers H&M! Vh stine

Anmeld

13. februar 2015

Camillee

StineW79 skriver:

Ja jeg synte simpelhen ik at jeg ka finde nogle fede t-shirts i str XXL/46-48 og nu må jeg vist kapituler og bede jer om hjælp! 

Så hvor ka jeg finde fede t-shirts, som jeg ka bruge både på mit arbejde med unge anbragte og med yngre handicappet?

Mine "eneste" krav er :

De må ik være hvide.

De ska være halv lange = ned over numsen, så man ik skilder på midtn.

Der må ik være "fræk" tekst/ billeder på.

De må gerne være lidt sjove.

Så hjælp mig! Vh stine

Jeg køber tøj fra Junarose, Carmakoma, Zizzi  eller på Asos.com og i Bilka (:

Anmeld

13. februar 2015

StineW79

Camillee skriver:

Jeg køber tøj fra Junarose, Carmakoma, Zizzi  eller på Asos.com og i Bilka (:

Ku godt se i det link en anden har lagt ind at junarose har mange virklig fed ting! Hvordan passer det i str osv? Vh stine

Anmeld

13. februar 2015

Camillee

StineW79 skriver:

Ku godt se i det link en anden har lagt ind at junarose har mange virklig fed ting! Hvordan passer det i str osv? Vh stine

Junarose er et plus size mærke og passer derfor ofte ret godt, dog vil jeg lige sige at du skal være opmærksom på at nogle af deres toppe/t-shirts kan være ret korte (: 

Anmeld

13. februar 2015

Pinkypie

Nu ved jeg ikke om der er noget for dig, eller om det er for "konet"

men en jeg kender flere der handler her.

hosjytte.dk 

Og ja ellers Junarose , som andre har anbefalet

Anmeld

13. februar 2015

Carina:-)

StineW79 skriver:

Er det ik en zizzy der ligger der? 

Når men hvis det er den du mener, så er jeg ik ret vild med deres tøj. Syntes det er formløst og konet ( sorry hvis jeg støder nogen ) og syntes de er ret dyre, måske set i forhold til at jeg ik er vild med deres tøj.. 

Nej zizzy ligger nede i den anden ende - Der er også Creme fraiche men ved ikke om der er så meget i de str. Den ligger over for Zizzy 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.