Melder mig desværre på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.372 visninger
10 svar
3 synes godt om
12. februar 2015

Mo9ca

Her til eftermiddag fik jeg at vide ude på Skejby, at min lille skat var død. Jeg skulle have været 8+3 henne, men der var ikke hjerteblink, og ud fra størrelsen lignede det et embryo i uge 5. Og det ved jeg at det ikke er. Så ingen baby til mig i denne omgang:..(

Jeg har dog to levende og raske børn i forvejen, men det er første gang jeg bliver udsat for sådan en oplevelse, og det er piv hårdt. For dette lille liv har jo været ligeså ønsket som de to jeg har��

M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

fru_winther

Mor8320 skriver:

Her til eftermiddag fik jeg at vide ude på Skejby, at min lille skat var død. Jeg skulle have været 8+3 henne, men der var ikke hjerteblink, og ud fra størrelsen lignede det et embryo i uge 5. Og det ved jeg at det ikke er. Så ingen baby til mig i denne omgang:..(

Jeg har dog to levende og raske børn i forvejen, men det er første gang jeg bliver udsat for sådan en oplevelse, og det er piv hårdt. For dette lille liv har jo været ligeså ønsket som de to jeg har��

M

Det er jeg ked af at læse.

Har selv prøvet lignende, men der var det en graviditet ude for livmoderen. (Gik stadig i 8 uger og troede det var et rigtigt foster med alle symptomerne)

Det er så skrækkeligt at falde fra ens lyserøde sky til nul punktet. Du kommer desværre ikke udenom smerten,  men må prise dig lykkelig for du ved du kan få sunde og raske børn. (Selvom det ikke hjælper så meget nu) 

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover 

Anmeld

14. februar 2015

Mo9ca

fru_winther skriver:

Det er jeg ked af at læse.

Har selv prøvet lignende, men der var det en graviditet ude for livmoderen. (Gik stadig i 8 uger og troede det var et rigtigt foster med alle symptomerne)

Det er så skrækkeligt at falde fra ens lyserøde sky til nul punktet. Du kommer desværre ikke udenom smerten,  men må prise dig lykkelig for du ved du kan få sunde og raske børn. (Selvom det ikke hjælper så meget nu) 

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover 

Tak fru Winther

Ja, det er så hårdt. Jeg var lammet inde i undersøgelsesrummet, og resten af aftenen. Tårerne kom først dagen efter i min seng

Jeg troede man fik smerter hvis graviditeten sad udenfor livmoderen. 

Jeg havde en mistanke om, at der var noget galt da brystspændingerne forsvandt og kvalmen når jeg lugtede nogle bestemte madvarer også forsvandt. Og 5-6 dage senere begyndte jeg at bløde.

Har du også børn i forvejen? 

Anmeld

14. februar 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Åh, øv.
Det er jeg rigtig ked af at læse. 

Ville ikke gå uden at give dig et kram 

Anmeld

14. februar 2015

ekebiv

Mor8320 skriver:

M

Jeg har også prøvet det efter to nemme graviditeter. Jeg skulle ha været i 9. Uge men der var ingen hjerteblink så jeg fik en medicinsk abort. Nøj hvor var jeg ked og hvor var det hårdt at gå fra gravid til ikke gravid på ganske få minutter, jeg følte at min identitet pludselig blev en hel anden.

Anmeld

17. februar 2015

fru_winther

Mor8320 skriver:

Tak fru Winther

Ja, det er så hårdt. Jeg var lammet inde i undersøgelsesrummet, og resten af aftenen. Tårerne kom først dagen efter i min seng

Jeg troede man fik smerter hvis graviditeten sad udenfor livmoderen. 

Jeg havde en mistanke om, at der var noget galt da brystspændingerne forsvandt og kvalmen når jeg lugtede nogle bestemte madvarer også forsvandt. Og 5-6 dage senere begyndte jeg at bløde.

Har du også børn i forvejen? 

Jeg kunne hele tiden mærke et eller andet. Men de sagde det var ganske normal murren.. Har ingen børn så vidste ikke hvad der var korrekt og forkert følelse.

Men så kom smerterne!! Blev indlagt hvor de sagde det var en gul. Blev sendt hjem igen dagen efter af en læge som sagde det var en normal graviditet.

2 dage senere akut indlagt og fik fjernet min æggeleder. 

Men det så uretfærdigt bår man først tror den er der 

Anmeld

18. februar 2015

Mo9ca

fru_winther skriver:

Jeg kunne hele tiden mærke et eller andet. Men de sagde det var ganske normal murren.. Har ingen børn så vidste ikke hvad der var korrekt og forkert følelse.

Men så kom smerterne!! Blev indlagt hvor de sagde det var en gul. Blev sendt hjem igen dagen efter af en læge som sagde det var en normal graviditet.

2 dage senere akut indlagt og fik fjernet min æggeleder. 

Men det så uretfærdigt bår man først tror den er der 

Jeg føler så meget med dig Winther. Puha.

Hvad betyder gul?

Jeg var underligt nok frygtelig ængstelig, lige siden jeg testede positiv i starten af januar. Det var jeg ikke med mine to drenge. Som om jeg havde det på fornemmelsen, at det ville gå galt.

Nu skal min krop bare tilbage i sin form igen, så prøver vi igen. Sådan havde jeg det ikke de første to dage. Men nu må vi bare op på hesten igen og starte forfra. Hvordan har du det i den henseende Winther?

Knus M

Anmeld

18. februar 2015

fru_winther

Mor8320 skriver:

Jeg føler så meget med dig Winther. Puha.

Hvad betyder gul?

Jeg var underligt nok frygtelig ængstelig, lige siden jeg testede positiv i starten af januar. Det var jeg ikke med mine to drenge. Som om jeg havde det på fornemmelsen, at det ville gå galt.

Nu skal min krop bare tilbage i sin form igen, så prøver vi igen. Sådan havde jeg det ikke de første to dage. Men nu må vi bare op på hesten igen og starte forfra. Hvordan har du det i den henseende Winther?

Knus M

Gul er forkortelse for gravid uden for livmoderen.

Jeg sagde faktisk jeg ville tage et halvt års pause efterfølgende....men følte mig faktisk klar efter det var gået fire. Tror det vigtigt man lytter til din krop!  For os drejer det sig jo også om et generelt problem som ikke skal have lov at fylde hele vores liv

Men nogle siger at jo hurtigere man bliver gravid efterfølgende...jo bedre er det for psyken. Så der hverken ret eller forkert

Anmeld

1. marts 2015

Mo9ca

fru_winther skriver:

Gul er forkortelse for gravid uden for livmoderen.

Jeg sagde faktisk jeg ville tage et halvt års pause efterfølgende....men følte mig faktisk klar efter det var gået fire. Tror det vigtigt man lytter til din krop!  For os drejer det sig jo også om et generelt problem som ikke skal have lov at fylde hele vores liv

Men nogle siger at jo hurtigere man bliver gravid efterfølgende...jo bedre er det for psyken. Så der hverken ret eller forkert

Hej Winther

Tak fordi du tager dig tid og svarer på mine indlæg

Håber det lykkes for os begge næste gang at blive moar. Det er et mirakel når det sker, men også en frygtelig byrde når det går galt

Men håber det snart sker igen for vores vedkommende. Selvfølgelig at det ender med en happy ending��

Knus M

Anmeld

2. marts 2015

fru_winther

Mor8320 skriver:

Hej Winther

Tak fordi du tager dig tid og svarer på mine indlæg

Håber det lykkes for os begge næste gang at blive moar. Det er et mirakel når det sker, men også en frygtelig byrde når det går galt

Men håber det snart sker igen for vores vedkommende. Selvfølgelig at det ender med en happy ending��

Knus M

Vi krydser 

Hvis alt går som det skal, så skulle jeg gerne være gravid inden året er omme 

Det er lykkedes dig før, så det gør det helt sikkert snart igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.