Hvorfor har i valgt at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

lonemus

Fordi meningen med livet ER da at få børn

Jeg ville slet ikke kunne leve uden .)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

nynne-l

som ung har jeg altid sagt at  jeg ikke skulle have børn  
men så var der to streger på testen vi vidst ikke hvad vi skulle gøre og da
jeg så tabte det bliv vi mega ked af det   så vi gjorde alt for at få et nyt og nu 2 år efter venter vi et ønske barn  så jeg valgte det vel fordi det var en naturlig ting for mig og min mand 

Anmeld

29. august 2009

Sujan

Jeg har ikke fået børn endnu, men prøver på det. Jeg kan kun forklare det med at der er en stærk følelse inden i mig der bare higer efter at blive mor, at drage omsorg for nogen, opdrage og se et menneske vokse op og udvikle sig. 

Anmeld

29. august 2009

dorthemus

Fordi jeg slet ikke kan rumme tanken om et liv uden   Det vil være et kæmpe afsavn og en stor sorg hvis det ikke lykkes mig.

Knus Dorthe....der håber at blive insemineret i næste uge

Anmeld

29. august 2009

dorthemus

lonemus skriver:

Fordi meningen med livet ER da at få børn

Jeg ville slet ikke kunne leve uden .)

Forstår godt hvad du mener, men kan alligevel ikke lade være med at tænke: hvad så med dem der ikke kan få nogen??

Anmeld

29. august 2009

Mormilla

Jeg har os valgt at få børn fordi jeg altid har elsket børn!

Kunne ikke forstille mig et liv uden, både før jeg blev gravid og efter jeg har fået min søn

Vil gøre alt for at min søn får et dejlig liv!!!

Anmeld

29. august 2009

lonemus

dorthemus skriver:

Forstår godt hvad du mener, men kan alligevel ikke lade være med at tænke: hvad så med dem der ikke kan få nogen??

Jeg forstår dig udmærket, men de syntes helt sikkert osse det at få børn er meningen med livet.....desværre vil skæbnen dem bare noget andet.
For dem er det virkelig synd, men det er jo en helt anden snak

Anmeld

29. august 2009

Sweet1978

lonemus skriver:

Jeg forstår dig udmærket, men de syntes helt sikkert osse det at få børn er meningen med livet.....desværre vil skæbnen dem bare noget andet.
For dem er det virkelig synd, men det er jo en helt anden snak

enig

Anmeld

30. august 2009

oo

dorthemus skriver:

Fordi jeg slet ikke kan rumme tanken om et liv uden   Det vil være et kæmpe afsavn og en stor sorg hvis det ikke lykkes mig.

- lige mine ord

Anmeld

30. august 2009

Kloster

Dutte84 skriver:

Hvorfor har i valgt at få børn?

Jeg har valgt at få børn, fordi jeg elsker børn og kan godt lide at være omkring børn..

Jeg vil give min og kærestes traditioner videre til Julie, Jeg vil lære Julie de forskellige ting der nu må komme med tiden...
Jeg vil hjælpe hende med at få en uddannelse..
Jeg vil altid være der for hende...

Hej.

Jeg har fået børn fordi det var det jeg ville med mit liv.
Jeg ville have en god mand og en god far til mine børn.
Hvis min mand havde sagt, da vi blev kærester, at han ikke ville have børn, var han aldrig blevet min mand.

Jeg elsker ikke alle børn. Jeg gider ikke arbejde med børn. Jeg elsker MINE børn. Og holder rigtig meget af mine nære pårørendes børn.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.