Anonym skriver:
Ja bare alm hverdag med jeres barn, når de er hjemme til 6 år
Okay 
min søn er 4,8 år.
en alm dagsom idag, startede kl 6.00 hvor han vågnede kom op og puttede i seng hvor vi så lidt iPad, så stop vi op fik tøj på, ryddede lidt op og da klokken blev 8 kom en veninde forbi med hendes 3 unger og de var her så til kl 16. I løbet af dagen blev der legeted modellervoks, LEGO, tegnet, spillet vendespil og spist frokost hygget med kage og the.
16.30 spiste vi aftensmad og kl 18 kom han i seng
imorgen har vi så en slappe dag. Så plejer vi at hygge i sengen indtil vi ikke gider mere. Står op spiser morgen mad, jeg snupper et bad. Så bliver der leget, formentlig med biler, så skal vi have handlet, det går vi på gåben og løbecykel. Hvis lysten er der, går vi måske en tur først.
derefter er det frokost tid. Så finder vi der efter ud af hvad vi har lyst til. Og inden vi ser os om er det aften og tid til at lave aftensmad, det hjælpes vi ofte med eller også hænger han bare ud i køkkenet og snacker grønsagsstave
Ingen dage er ens. Vi har legestue hver tirsdag hvor vi åbner og lukker, ellers gør vi det der passer os. Ofte mødes vi med forskellige lege kammerater, besøger legepladsen, biblioteket, eller blot nyder naturen, ture med løbecyklen er altid et hit. Ellers bruger vi tid hjemme, på at lave perleplader, lege med modellervoks, bygge kreative ting ud af pap eller lign, bygge huler, hoppe på madrasser, danse, male, tegne, spille,lege med bamser, eller bare alm rengøring og oprydning andre dage går med konflikter hele dagen og er ikke spor rosen røde, men mest af alt tager vi dagene som de kommer. Har ingen skemaer for hvad vi skal eller ikke skal
håber ikke det blev alt for rodet, min pointe er nok at vi ikke rigtig har nogen alm dage
,