Erfaringer med mælkebomben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2015

Maj&Baby

Ja som overskriften siger søger jeg erfaringer med mælkebomben, min SP har anbefalet at prøve det da den efter sigende skulle kunne booste mælkeproduktionen, er der nogen det har erfaringer med det eller eventuelt andre gode råd til at booste mælkeproduktionen

håber nogen kan hjælpe da jeg efterhånden har prøvet alt for at få mælkeproduktionen til at stige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Cirkus1900

Maj&Baby skriver:

Ja som overskriften siger søger jeg erfaringer med mælkebomben, min SP har anbefalet at prøve det da den efter sigende skulle kunne booste mælkeproduktionen, er der nogen det har erfaringer med det eller eventuelt andre gode råd til at booste mælkeproduktionen

håber nogen kan hjælpe da jeg efterhånden har prøvet alt for at få mælkeproduktionen til at stige 

Nej desværre men jeg prøvede noget mysli som jeg spiste hver morgen for at holde det i gang. 

Anmeld

12. februar 2015

NasimG

Hvidt øl eller Nordic har hjulpet mig meget ;-) men har ikke prøvet mælkebomben 

Anmeld

12. februar 2015

FruK

Mælkebomben virkede for mig. 

Anmeld

13. februar 2015

Daisy81

Jeg havde suppleret med flaske fra min datter blev født. Da hun var ca. 2 måneder begyndte jeg at spise mælkebombe hver morgen. Lige så stille kunne jeg droppe flaskerne en efter en, til sidst (da hun var ca. 3 måneder) fik hun kun flaske om aftenen. Så ja, her virkede det fantastisk godt. Jeg ammer stadig nu hvor hun er 10 måneder.

Det kan selvfølgelig også være at andre ting spillede ind, men jeg kunne mærke forskel inden for et døgn efter at jeg begyndte at spise mælkebombe. 

Anmeld

13. februar 2015

Maj&Baby

Daisy81 skriver:

Jeg havde suppleret med flaske fra min datter blev født. Da hun var ca. 2 måneder begyndte jeg at spise mælkebombe hver morgen. Lige så stille kunne jeg droppe flaskerne en efter en, til sidst (da hun var ca. 3 måneder) fik hun kun flaske om aftenen. Så ja, her virkede det fantastisk godt. Jeg ammer stadig nu hvor hun er 10 måneder.

Det kan selvfølgelig også være at andre ting spillede ind, men jeg kunne mærke forskel inden for et døgn efter at jeg begyndte at spise mælkebombe. 

Har også spist det ca et døgn nu og synes også det har haft effekt, har ihvert fald haft mere mælk ved udmalkning, håber et fortsætter! 

Hvor meget spiste du ca i døgnet ? 

Anmeld

13. februar 2015

Daisy81

ca. 2 spiseskefulde

Anmeld

13. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg drikker flere kopper ammete om dagen samt drikker hvidtøl i weekenderne. Begge dele har hjulpet mig godt 

Anmeld

16. februar 2015

Maj&Baby

Omsorgsgiver skriver:

Jeg drikker flere kopper ammete om dagen samt drikker hvidtøl i weekenderne. Begge dele har hjulpet mig godt 

Ammethe det var en god ide, må jeg spørge hvor du køber det henne ? 

Anmeld

17. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Maj&Baby skriver:

Ammethe det var en god ide, må jeg spørge hvor du køber det henne ? 

Matas  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.