Så fik vi endelig lidt ro på og snakket fødslen igennem 1000 gange.
Vores lille Batman kom til verden lørdag d. 7 feb 2015 - 35+1
Han var 45 cm og vejet 2320 g.
6 feb.
Jeg vågner kl 23.10 fordi jeg skulle tisse ( som så mange andre nætter) i det jeg rejser mig fra sengen, føler jeg at jeg tisser i bukserne. Jeg går ud på wc'et og trusser er meget meget våde.
Jeg tager rene trusser på og et bind og går rundt 1 times tid. Der sker ingen ting
Jeg ligger mig ind i sengen igen, men kan ikke rigtig finde ro. Render på wc et par gange med tynd mave.
Jeg har slet ikke styr på klokken.
Jeg begynder at få lidt mens lignede smerter og beder kæresten om at varme vores varmepude. Det hjælper kun en lille smule og efter et stykke tid kommer smerterne i bølge. Jeg går derfor lidt rundt da jeg ikke kunne holde ud og ligge ned.
Kæresten spørger flere gange om han skal ringe til jordmoderen og jeg siger nej for har kun lidt ondt.
Kl. 03.20 ca går jeg igen på wc da det føles om om jeg skulle tisse og da jeg sætter mig kan jeg mærke at det presser og beder kæresten ringe til jordmoderen lige nu.
jordmoderen beder mig ligge mig på sengen men det ville jeg ikke så der blev smidt en dyne ude på badeværelset. (Ville ikke føde i vores helt nye seng)
Hun kan høre på mig at det er oppe over og jeg syns også at det begyndte at presse godt. Hun ringer efter en ambulance.
Hun "hjælper" mig med at puste da hun desværre ikke kunne nå at komme inden jeg fødte. (Det kunne hun høre på mig. Altså at der ikke var langt igen)
Kl. 03.50 får jeg pressetrang og vandet går i en stor skylle.
Ambulancen kommet kl. 04. Og vi er kørt derfra 04.10
10 - 15 minutter før vi når sygehuset, holder ambulancen ind til siden da Falck manden kan se hovedet næsten er ude.
og kl. 04.47 kom lillemanden til verden der et sted mellem Slagelse Og Næstved.
Vores lille søn blev født 5 uger for tidligt, men han klare det så flot. 
- det kom som et chok for os at det var nu. Især fordi jeg ikke havde veer, kun mens smerter. Og syns plukkeveerne gjorde mere ondt. Så fandt først rigtig ud af at det nu var det nu, da pressetrangen kom.
Puha det blev vidst lidt langt.
I skal da ikke snydes for et Billed af batmanden ❤️