sammenhæng køn og vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har sådan en underlig teorio mkring at tykke/buttede kvinder føder piger, men ved ikke om der er hold i den, hvordan var det hos jer  med barn nr 1 barne nr 2, havde i samme vægt og fik i samme køn barn eller var der forskel? 

Jeg fik en dreng for 1 år siden hvor jeg var 15 kg lettere end nu, og nu er jeg overvægtig med et bmi på 26, og har en fornemmelse af chancen for en pige næste gang er størrer er jeg mon lidt underlig eller er der måske hold i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Mor til F

Anonym skriver:

Jeg har sådan en underlig teorio mkring at tykke/buttede kvinder føder piger, men ved ikke om der er hold i den, hvordan var det hos jer  med barn nr 1 barne nr 2, havde i samme vægt og fik i samme køn barn eller var der forskel? 

Jeg fik en dreng for 1 år siden hvor jeg var 15 kg lettere end nu, og nu er jeg overvægtig med et bmi på 26, og har en fornemmelse af chancen for en pige næste gang er størrer er jeg mon lidt underlig eller er der måske hold i det??

Altså jeg er tynd,  som i meget tynd og har hele mit liv været undervægtig.  Jeg har et barn,  en PIGE. Så nej,  for mit vedkommende passer det ikke

Anmeld

11. februar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Bmi på 19-20 stykker begge gange, og har født små tykke piger over tid hver gang.

Anmeld

11. februar 2015

L&V

Jeg har haft samme start vægt og samme vægt forøgelse og en bmi på 27 begge gange og har både en dreng og en pige

Anmeld

11. februar 2015

Hike

Jeg har haft helt samme startvægt i alle 3 graviditeter og er helt normalvægtig. Har fået 2 piger, og hvad den 3. bliver må vi se til August

Umiddelbart i min omgangskreds synes jeg heller ikke der er en sammenhæng med din teori.

Anmeld

11. februar 2015

lineog4

Var tyndest med den ene pige og den ene dreng. Tungest med den ene dreng. Så nej her holder det ikke....

der er faktisk ingen teorier der holder: kinesisk kalender 75% forkert, pendulering forkert, hjerterytme forkert, få gange sex giver piger forkert den ene gang blev det en drengen. Ældre mænd får piger, vi fik først piger. Mavens form, var alle sammen gættet som drengemaver osv.

Anmeld

11. februar 2015

Louises

Jeg er rimelig slank, har altid været undervægtig. Jeg har en datter og en mere på vej, så her passer det ikke 

Anmeld

11. februar 2015

Hertz

Havde et bmi på 17 første gang og der var det en pige, denne her gang ligger mit bmi på 18 og der er det en dreng.

Anmeld

11. februar 2015

MorTilN

Tror ikke der er nogle måde man kan vide/se det på, ud over en scanning og den er jo ikke sikker alligevel.

Vis man endelig skal prøve at "planlægge/gætte" hvad køn man får så vil jeg selv gå efter den Kinesiske kalender og den er alligvel kun 75% sikker men den har været korrekt med både mig, min kæreste, hans familie og min familie. Vi har begge 2 søskende og det har også passet på mine søskendes kærester og deres familie, samt min nevø Så det er nok den mest "sikker" at bruge vis i vil prøve på at gætte hvad køn det er

Anmeld

11. februar 2015

MHB

Jeg, samt begge mine søstre er overvægtige og vi har til sammen 4 drenge! Jeg er gravid igen nu, men kender ikke kønnet, jeg vejer 10 kg mindre end jeg gjorde i sidste graviditet så må vi se :p 

Jeg tror ikke der er hold i din teori.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.