Jeg har brug for jeres hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
4 svar
4 synes godt om
11. februar 2015

Sijac

Hej alle læsere

Sagen er den, at jeg pt kun er ansat på tidsbegrænset kontrakt og jeg vil derfor gerne have sendt nogle ansøgninger ud, men det er heri mit problem ligger.. Jeg aner simpelthen ikke hvordan man laver en god ansøgning..

Jeg er uddannet pædagog siden 2012 og har foruden 1,5års barsel, været ansat det samme sted. Jeg arbejder pt som specialpædagog, men udsatte børn og unge, og ville helst kunne blive indenfor dette område.

Men jeg er faktisk rimelig åben.

Men hvis det nu er dig der sidder derude, men en masse guldkorn og gode ideer eller forslag, vil du så ikke lige hjælpe mig lidt på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

lille-fisen

Går ud fra du er medlem af a-kasse/fagforening? Undersøg om de ikke har et kursus du kan hoppe på - det havde min. Ellers tror jeg du lærer mest ved at google og kigge på diverse ansøgninger og deres op bygning.  - og hellere før end siden, det tager tid at få banket en god ansøgning/cv sammen 

Anmeld

11. februar 2015

Frk_Louise

Sijac skriver:

Hej alle læsere

Sagen er den, at jeg pt kun er ansat på tidsbegrænset kontrakt og jeg vil derfor gerne have sendt nogle ansøgninger ud, men det er heri mit problem ligger.. Jeg aner simpelthen ikke hvordan man laver en god ansøgning..

Jeg er uddannet pædagog siden 2012 og har foruden 1,5års barsel, været ansat det samme sted. Jeg arbejder pt som specialpædagog, men udsatte børn og unge, og ville helst kunne blive indenfor dette område.

Men hvis det nu er dig der sidder derude, men en masse guldkorn og gode ideer eller forslag, vil du så ikke lige hjælpe mig lidt på vej?

Vær ærlig