Jeg har lige stået i sammen situation som dig. Jeg valgte at gå til min leder og snakke med hende omkring hva der fangede deres intresse når hun læste en ansøgning. Da jeg så havde lavet et par forskellige udkast, læste hun dem igennem. Kom med et par små tips osv.
De 4 steder jeg sendte til var jeg inde og læse om selve stedet, gennemlæste deres opslag og brugte deres nøgle ord, så de ku se at jeg havde læst på lektien. Et sted havde feks skrevet at " særlige mennesker, kræver særlig omsorg" Det var en sætning som for mig gjorde opslaget spænde og fik mig til at søge stillingen, hvilket jeg skrev i min ansøgning. Jeg kom til samtale og det var en af de ting de havde lagt mærke til i min ansøgning, og som vi så ku snakke en del ud fra.
Det er så vigtigt at få udfyldt hva kursus osv de har været på. Udfyld dit kompetence feldt så det passer med deres kompetencer ( igen for at vise at du har læste hva de søger )
Gør den kort, men personlig, skriv kort hvorfor du søger stillingen og hvad du vil ku tilbyde dem. Vh stine
Anmeld