Afskedsgave til dagplejemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
6 svar
2 synes godt om
11. februar 2015

NNL

Hej piger

Jeg er løbet helt tør for idéer til afskedsgave til verdens dejligste dagplejemor. Vores søn starter i børnehave 1. marts, og jeg vil så gerne give hende en flot og personlig gave.

Har I nogle gode idéer? Og hvad har I evt. selv givet?

Kh Nadia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vores drikker meget the, så vi har fået lavet et the-krus med 6 billeder (både hvor der kun var vores pige, og så nogle med dem begge) på www.vistaprint.dk

det kostede 112kr + forsendelser, ialt 175kr

Vi valgte den billige forsendelse, som officielt tager 3 uger, men vi ved af erfaring at det slet ikke tager så længe - vi modtog kruset efter 5 dage

Man kan også lave masser af andre ting, fx kalendre, billedbøger osv - det hele er egentligt billigt, det er altid forsendelsen der løber op (de befinder sig i Holland) - så det kan svare sig at bestille flere ting ad gangen. Når vi får lavet fotobøger bestiller vi til os selv, bedsteforældre osv. og giver som jule/fødselsdagsgave osv.

Der er selvfølgelig tilsvarende sider her i dk, men det er generelt lidt dyrere. Vi fik da vores pige fyldte 1 år lavet en fotobog på www.photobox.dk, og den er altså bare SÅ flot - men prisen var så også derefter.

Anmeld

11. februar 2015

Mor1986

NNL skriver:

Hej piger

Jeg er løbet helt tør for idéer til afskedsgave til verdens dejligste dagplejemor. Vores søn starter i børnehave 1. marts, og jeg vil så gerne give hende en flot og personlig gave.

Kh Nadia.

Vores datter skal starte i dagpleje 1/4.!

jeg har på Facebook på den side der hedder flottegaver bestilt en glas figurer hvor der står verdens bedste dagpleje mor og så min datters navn. Ved siden af får hun så en buket blomster og en æske chokolade . 

Anmeld

27. februar 2015

Goggelogge

Jeg vil give min dp mor en trip trap nisse med min datters navn og noget andet når den tid kommer

Anmeld

27. februar 2015

FruJacobsen

NNL skriver:

Hej piger

Kh Nadia.

Jeg vil give noget, der enten kan spises eller drikkes - eller et gavekort. Har altid givet en kurv med noget godt chokolade, kaffe/the osv. Tænker på, hvor meget nips en dagplejemor vil få samlet sammen, hvis hun får en ting fra samtlige børn, der er hos hende

Anmeld

27. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

vores dagpleje mor var helt fantastisk og var altid klar med en hjælpende hånd og hun havde en helt særlig plads i vores hjerter.. så hun fik en smuk halskæde med et hjerte i..... nu er lillebror startet hos hende og det er så fantastisk.....

Anmeld

27. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea's første dp mor som gik på efterløn fik en rigtig fin kæde fra alle 3 dp unger, hvor vi gik sammen om en gave.

Theas nr 2 dp mor gik meget op i hendes have, så hun fik en flot rose hun ku plante ud i haven, så hun ka tænke på thea når den blomstre.

Alberte ska starte i børnehave her den 1/4 og hendes dp mor ska ha en bærbusk til deres have, da de går meget op i forskellige bærtyper osv, som de ka gå og plukke af hele sommeren. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.