Kig ikke hvis du er sart, billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2015

Louisevilhababy

Ej hvor et vildt billede!!

Men når det så er sagt så håber jeg snart for jer at du får en ny og sundere lille spire i maven igen 

synes det er flot af dig at tage det så roligt, har lidt savnet de der seje kvinder der tager den med ro, og ser på det som naturens måde at "sikrer vores kommende babyer er sunde" ... Uheld har intet med det at gøre, blot biologi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2015

Tutter92

for at du snart bliver gravid igen.

Jeg aborterede selv 2 gange i træk, meget kort tid efter hinanden. Men 3. gang var lykkens gang, og nu har vi en lille dreng på snart 3 måneder.

Held og lykke næste gang :-)

Anmeld

12. februar 2015

Ønskebaby2015

Tak for jeres kommentar, jeg håber også 3. gang er lykkens gang og at der ikke går lige så lang tid som de to andre gange

Vi startede sommer 13 og ingen baby endnu, desværre, så synes det er en lidt hårdt og en sej kamp.

Jeg ved nu ikke hvor pænt jeg har taget det, hehe, har været en del ked af det, men det har mest været på dagen, det sku ikke så sjovt.

Men hvis man skal se en "fordel" ved det hele, så er det jo, at der må have været noget galt, og at jeg kan klare det hele selv, og jeg ikke går længere tid og et "indbildsk gravid" 

- Man må op på hesten igen

Anmeld

12. februar 2015

M &.I

Ja det er foster  

jeg mistede 3 gang og præcis sammen foster!!! 

4 gang lykkes det os. 

Håber også for jer, ja ved det er hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.