Turtles Figurer søges ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.693 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. februar 2015

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Hej 

Kunne jeg være så heldig at der er en kreativ og venlig sjæl på Falster/Lolland , som kunne have tid og lyst til at lave nogle ninja turtles figurer i fondant, til min søns lagkage. 

Vi vil rigtig gerne overraske min dreng som bliver 4 år til Marts. Men da jeg er utrolig lidt kreativ, kan jeg ikke finde ud af at lave dem.

Det er kun figurerne vi søger, da jeg selv bager kagen. De skal bruges d. 27 Marts. ����

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

EAF

hoejlund skriver:

Hej 

Kunne jeg være så heldig at der er en kreativ og venlig sjæl på Falster/Lolland , som kunne have tid og lyst til at lave nogle ninja turtles figurer i fondant, til min søns lagkage. 

Vi vil rigtig gerne overraske min dreng som bliver 4 år til Marts. Men da jeg er utrolig lidt kreativ, kan jeg ikke finde ud af at lave dem.

Det er kun figurerne vi søger, da jeg selv bager kagen. De skal bruges d. 27 Marts. ����

Kan sådan nogen sendes? 

Anmeld

10. februar 2015

hoejlund

Natteravnen skriver:

Kan sådan nogen sendes? 

aner det ikke. Hvor henne i landet er det fra? 

Anmeld

10. februar 2015

EAF

hoejlund skriver:

aner det ikke. Hvor henne i landet er det fra? 

Ja det er ikke mig der kan det skidt, desværre  Jeg kender bare een der er vildt god til den slags, hun bor her lidt udenfor 7160 Tørring i Jylland  tæt på mig og hvis nu de kunne sendes hvis ikke der er nogen der laver den slags på Lolland Falster så var mulighederne jo mere åbne hvis de kan fragtes  

Anmeld

10. februar 2015

hoejlund

Natteravnen skriver:

Ja det er ikke mig der kan det skidt, desværre  Jeg kender bare een der er vildt god til den slags, hun bor her lidt udenfor 7160 Tørring i Jylland  tæt på mig og hvis nu de kunne sendes hvis ikke der er nogen der laver den slags på Lolland Falster så var mulighederne jo mere åbne hvis de kan fragtes  

ville ønske jeg selv kunne, er så misundelig på dem der kan. 

Ja det kunne være en mulighed hvis man kan sende. Og lige i Jylland har vi ingen familie medlemmer der skal med til fødselsdag. 

Anmeld

11. februar 2015

PernilleogLouis

hoejlund skriver:

Hej 

Du får lige et billed af en kage jeg har lavet m turtle - den var ik svær så tror sagtens du kan

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2015

hoejlund

PernilleogLouis skriver:

Du får lige et billed af en kage jeg har lavet m turtle - den var ik svær så tror sagtens du kan

Kan du sende mig "opskriften"/fremgangsmåden Du lavede dem på ☺ 

Anmeld

11. februar 2015

PernilleogLouis

hoejlund skriver:

Kan du sende mig "opskriften"/fremgangsmåden Du lavede dem på ☺ 

Lavede dem bare ud fra et billed så har ikke rigtig nogen "opskrift"

Anmeld

16. februar 2015

BellaNova

hoejlund skriver:

Hej 

Hej

jeg bor i Slagelse så hvis du kan hente figurer er det super. 

Du du kan se hvad jeg tidligere har lavet på 

kageeventyr.dk

hav en god dag��

Anmeld

16. februar 2015

bøllen

Hej 

Kan ikke hjælpe med figurer , men jeg lavede denne til min drengs fødselsdag i okt. Min første rigtige kage der lignede " noget " og det var ikke så svært. Hvis det ikke lykkes dig at finde en som kan lave figurere , kunne du måske springe over og lave den som min ?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.