Autostol 15 - 36 kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
5 svar
3 synes godt om
10. februar 2015

sismofutten

Hej,

Jeg skal til og købe en ny autostol til min datter, og vil købe en i størrelses klasse 15 - 36 kg.

Jeg har derfor brug for Jeres råd og erfaringer (vi skal bruge to, da vi har to biler, så de behøver ikke at koste en formue, men skal selvfølgelig stadig være gode og sikre) 

Håber at I kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

IT-nørd

sismofutten skriver:

Hej,

Jeg skal til og købe en ny autostol til min datter, og vil købe en i størrelses klasse 15 - 36 kg.

Jeg har derfor brug for Jeres råd og erfaringer (vi skal bruge to, da vi har to biler, så de behøver ikke at koste en formue, men skal selvfølgelig stadig være gode og sikre) 

Håber at I kan hjælpe 

Vi har den første der bliver linket til i den forrige indslag, en Cybex Solution X2, dog til Izofix, hvilket er lidt dyrere. Vi er glade for stolen og jeg synes datteren sidder bedre i den, end i en Cybex Pallas 2-fix, som vi også har. Hun er 3 år og 8 måneder og vejer 17,5 kg.

Anmeld

10. februar 2015

sismofutten

IT-nørd skriver:

Vi har den første der bliver linket til i den forrige indslag, en Cybex Solution X2, dog til Izofix, hvilket er lidt dyrere. Vi er glade for stolen og jeg synes datteren sidder bedre i den, end i en Cybex Pallas 2-fix, som vi også har. Hun er 3 år og 8 måneder og vejer 17,5 kg.

Mange tak for dit svar - det er altid rart med noget erfaring

Anmeld

10. februar 2015

IT-nørd

sismofutten skriver:

Mange tak for dit svar - det er altid rart med noget erfaring

Den flexible hovedstøtte synes jeg er en klar fordel i en Cybex. Vi kører lange ture, på over 100 km hver vej 3-4 gange om måneden og datteren sover ofte i bilen. Hun har aldrig "tabt hovedet" i sin Cybex stol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.