Bedste legetøj til 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
11 svar
1 synes godt om
9. februar 2015

Happiness

Ja så bliver Nikoline snart 1 år, og sidder og sal lave en ønskeliste. Vi har SÅ meget legetøj fra storebror, så vil ikke bare ønske mig en legeting til mængden...

Så hvad har dit barn VIRKELIG leget meget med, og gerne i længst tid? 

Vi har jo legekøkken, gå-biler, gynger, puslespil, legeværksted, legetunnel, vippe, boldbad, legetelt og alt muligt... Hvad dælen kan man så ønske sig??

Jeg har skrevet nogle bObles på, men de er jo jævnt dyre, og tror kun det er min mor, der kan finde på at give sådan en dyr ting, så skal jo finde på noget andet... 

Så kom hid med gaveideer til en 1 årig tøs med fuld fart fremad. Budget er ca 150-300kr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Troldemommi

Happiness skriver:

Ja så bliver Nikoline snart 1 år, og sidder og sal lave en ønskeliste. Vi har SÅ meget legetøj fra storebror, så vil ikke bare ønske mig en legeting til mængden...

Så hvad har dit barn VIRKELIG leget meget med, og gerne i længst tid? 

Vi har jo legekøkken, gå-biler, gynger, puslespil, legeværksted, legetunnel, vippe, boldbad, legetelt og alt muligt... Hvad dælen kan man så ønske sig??

Jeg har skrevet nogle bObles på, men de er jo jævnt dyre, og tror kun det er min mor, der kan finde på at give sådan en dyr ting, så skal jo finde på noget andet... 

Så kom hid med gaveideer til en 1 årig tøs med fuld fart fremad. Budget er ca 150-300kr 

Min lille gut er vild med legetøj med snor i, så han kan gå rundt med det 

og ja bobles er meget dyrt, men fantastisk 

Monica 

Anmeld

9. februar 2015

Happiness

Troldemommi skriver:

Min lille gut er vild med legetøj med snor i, så han kan gå rundt med det 

og ja bobles er meget dyrt, men fantastisk 

Monica 

Se det tror jeg faktisk ikke vi har meget af. Kan være jeg lige skal lure lidt på det.

Tak! 

Anmeld

9. februar 2015

Troldemommi

Happiness skriver:

Se det tror jeg faktisk ikke vi har meget af. Kan være jeg lige skal lure lidt på det.

Tak! 

Den lille Bodil Kjær elefant er god, og når man piller elefanten af så sætter lillebror sig på pladen og så går storesøster tur med lillebror, det ser ret sjovt ud 

Monica 

Anmeld

9. februar 2015

De3Guldklumper

Min datter på 1 år elsker sin dukker og mader den med sutteflaske  

ellers er hun vild med sin brio hund i snor og en god bog med billeder af dyr. 

En musik cd - her bor jeg. 

Anmeld

10. februar 2015

Happiness

De3Guldklumper skriver:

Min datter på 1 år elsker sin dukker og mader den med sutteflaske  

ellers er hun vild med sin brio hund i snor og en god bog med billeder af dyr. 

En musik cd - her bor jeg. 

Vi har dukker, men kunne være at hun skulle ønske sig sin egen  (De andre er købt brugt, og er til deling med storebror)

Brio hund har hun, den gider hun ikke rigtigt endnu.

Og vi har ingen cd afspiller, og er ret sikker på min mand ville stejle hvis hun fik en  Han er It ansvarlig herhjemme, og alt ligger på en server, og kører iver nettet.

Men man kan måske købe den online Det må jeg lige undersøge

Tak for råd 

Anmeld

10. februar 2015

lineog4

En dukke med blød krop og mindre end dem fra BR. DIna fik en fra corolle alla den her:

http://olisan.dk/maerker-468/corolle-941/corolle-calin-charming-pastel-30-cm-5863.html

Og den blev slidt op.

derudover var hendes favorit ting som 1 årig: scheish dyr som hun gik med i hånden, kaj bøger, en puttekasse med lyd, komfur og så vores fjernbetjening 

Anmeld

10. februar 2015

Happiness

lineog4 skriver:

En dukke med blød krop og mindre end dem fra BR. DIna fik en fra corolle alla den her:

http://olisan.dk/maerker-468/corolle-941/corolle-calin-charming-pastel-30-cm-5863.html

Og den blev slidt op.

derudover var hendes favorit ting som 1 årig: scheish dyr som hun gik med i hånden, kaj bøger, en puttekasse med lyd, komfur og så vores fjernbetjening 

Haha, herhjemme er vores fjernbetjening også det store hit  

Kan godt være jeg skal kigge på sådan en dukke. Vi har en del, men de er vist alle med hård krop... 

Schleish dyr har vi masser af. Var heldig at finde en hel kasse på et loppemarked til meget billige penge 

Kaj bøger? Dem kender jeg ikke, dem må jeg lige google

Mange tak for råd 

Anmeld

10. februar 2015

Happiness

MKBP skriver:

http://www.br.dk/vores-kategorier/babylegetoej-og-legetoej-til-smaa-boern/aktivitetslegetoej/play2learn-hammerkuglebane?id=605497&vid=113428

Sådan en var min datter helt vild med 

Uh den ser også fin ud  Vi har sådan en giraf, hvor man putter bolde i munden på den, den er hun vild med. Så mon ikke også den her vil gå an Hvor lang tid brugte din datter den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.