Frugt - mellemmåltid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Monica

Bare for nr. 200 gang...

Hvad giver i til eftermiddagsmad?
Her får han youhurt med havregryn og frugtmos/revet æble/banan stykker. (Forskelligt hverdag)
Han kan godt li det, men burde jeg ikke variere det lidt??

Har I ikke lidt variation???

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Loggidut

ananas...spiser tif, hvis du skære en skive af en ananas, og lader den hårde kerne sidde i midten...så kvarter du skiverne...og skære kanten af...og ind i munden...mums, så bliver der spist!

øhhh var det til at forstå?

Anmeld

31. marts 2008

Kaufie

Her er knækbrød med smøreost også et hit. Nar det er lagt sammen sviner det ikke så meget igen...

Ellers har jeg også et udvalg af pulverblandinger - fx flerkornsgrød med spelt og frugt - det er nemt og hurtigt - nu hvor far skal til at give eftermiddagsmad.....

Anmeld

31. marts 2008

Lise

Her er det mest lidt grød eller yoghurt sammen med banan/sveskemos. Har i løbet af den forgangne weekend prøvet at give ham pære han kunne gnave af, små stykker vindrue, mango, passionsfrugt - tror i at ungen ville ha' noget af det. NEJ!!! Han synes især at mangoen var klam. Men han æææælsker sin bananmos - det eneste der er bedre er bananmos med sveske i... ak! Har også prøvet at give ham "fingermadder" og agurkestave, men han fatter ikke et klap af at det skal i gabet og ikke bare på gulvet... han vil fodres det barn... det var ikke det det handlede om - jeg har igen ledt mig selv på vildspor. Jeg kan ikke hjælpe - mit barn spiser kun banan! :S

Anmeld

31. marts 2008

Muffinmus

Melon skiver er et hit her, og banan, pære, æble, rug fras, ostehaps,mango, vindruer osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.