Mellemørebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2015

os2

Nogen der tit oplever jeres børn har mellemørebetændelse ?

Jeg er lidt i tvivl om man skal kontakte lægen for at få øredråber/pencilin hvis ens barn har dræn i ørene og får mellemørebetændelse.

Mikkel har igen mellemørebetændelse og det løber ud af hans øre. Han har haft feber i et par dage, det har han dog ikke mere, men han sover mega dårligt om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Pikku Myy

os2 skriver:

Nogen der tit oplever jeres børn har mellemørebetændelse ?

Jeg er lidt i tvivl om man skal kontakte lægen for at få øredråber/pencilin hvis ens barn har dræn i ørene og får mellemørebetændelse.

Mikkel har igen mellemørebetændelse og det løber ud af hans øre. Han har haft feber i et par dage, det har han dog ikke mere, men han sover mega dårligt om natten.

Vores ørelæge vil gerne have at vi skyller med saltvand når det løber fra øret. Hvis det ikke hjælper, skal vi ringe. Men det har hjulpet de 1-2 gange vi har oplevet det.

God bedring

Anmeld

9. februar 2015

os2

Pikku Myy skriver:

Vores ørelæge vil gerne have at vi skyller med saltvand når det løber fra øret. Hvis det ikke hjælper, skal vi ringe. Men det har hjulpet de 1-2 gange vi har oplevet det.

God bedring

Saltvand ? noget du selv laver eller købes på apoteket ?

Anmeld

9. februar 2015

Pikku Myy

os2 skriver:

Saltvand ? noget du selv laver eller købes på apoteket ?

Det er det samme om du laver det eller køber det på apoteket. Jeg tror det er 1 tsk salt i en liter kogt vand. Det kan holde sig et par dage i køleskabet.

Du har ikke fået at vide hvad I skal gøre? For så synes jeg da næsten I skal give ørelægen et kald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.