Frustration...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg blev insemineret d. 19, hvilket er 3 uger siden i dag.. Jeg er 5+0 i dag i følge mine beregninger, men har stadig ingen positiv test eller menstruation på vej.. Er rigtig frustreret, ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op, og prøvede at ringe til klinikken i dag, men de har åbenbart vinterferie indtil næste mandag.... 

Har de sidste 14 dage haft feber lignende tilstand hver eller hveranden dag hvor mit ansigt og overarme blev brand varme, og troede egentlig det var et tegn på graviditet, nu ved jeg ikke hvad det er længere, men har fået det rigtig skidt i løbet af i dag... 

Ved ikke hvad jeg egentlig vil med det her, men er ved at være lidt bekymret, jeg har ikke oplevet imens jeg har været i behandling at gå en hel uge over tid.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Jeg blev insemineret d. 19, hvilket er 3 uger siden i dag.. Jeg er 5+0 i dag i følge mine beregninger, men har stadig ingen positiv test eller menstruation på vej.. Er rigtig frustreret, ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op, og prøvede at ringe til klinikken i dag, men de har åbenbart vinterferie indtil næste mandag.... 

Har de sidste 14 dage haft feber lignende tilstand hver eller hveranden dag hvor mit ansigt og overarme blev brand varme, og troede egentlig det var et tegn på graviditet, nu ved jeg ikke hvad det er længere, men har fået det rigtig skidt i løbet af i dag... 

Ved ikke hvad jeg egentlig vil med det her, men er ved at være lidt bekymret, jeg har ikke oplevet imens jeg har været i behandling at gå en hel uge over tid.. 

Jeg havde en veninde som gik to uger over tid, før hun fik sin mens. Så det senarie kan ske. 

Men kan du ikke ringe til din læge, man kan jo få taget en blodprøve? (Det gjorde veninden) 

Anmeld

9. februar 2015

Stabel

Anonym skriver:

Ej sikke en øv situation, gid jeg kunne give dig et godt råd, men tror desværre ikke der er ret meget andet at gøre end; at vente til på mandag og så ringe til klinikken igen. Håber du enten får din mens eller en positiv test inden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.