Hjælp til Puslebord og Tremmeseng plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
8 svar
5 synes godt om
8. februar 2015

Aprilbaby2015

Hej  

jeg er i tvivl om der skal pyntes lidt med uro eller lign. Over disse to pladser..? 

Kom gerne med ideer  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

LinLin

Jeg ville ikke hænge uro over sengen... Der skal man sove ikke lege  så jeg ville bare hænge nogle billeder eller noget på væggen.

men mine har alle været glade for een over puslepladsen  herhjemme har vi dog kun over den ene da vi ikke liiige har haft tid til at hænge en over den anden; Lia er da også kun knapt 4 mdr . (Vi har pusleplads både ovenpå og nedenunder!)

Anmeld

8. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
LinLin skriver:

Jeg ville ikke hænge uro over sengen... Der skal man sove ikke lege  så jeg ville bare hænge nogle billeder eller noget på væggen.

men mine har alle været glade for een over puslepladsen  herhjemme har vi dog kun over den ene da vi ikke liiige har haft tid til at hænge en over den anden; Lia er da også kun knapt 4 mdr . (Vi har pusleplads både ovenpå og nedenunder!)

Lige det jeg ville ha skrevet. Vh stine

Anmeld

8. februar 2015

Happiness

Vi har en uro over sengen, og den beroliger. Så hun ligger og kigge på den, og den luller hende i søvn 

Jeg ville vente med at sætte noget op før I finder ud af hvad der funger. Vi har haft rykket sengen og rykket om på pusleplads og sådan, efter vi fandt ud af hvad der fungerede bedst 

Men ellers ville jeg nok finde en uro til over puslebordet, eller en en lille hylde (i siden) med legetøj, som den lille kan ligge med. (bruges jo ikke i starten, men er guld værd senere)

Anmeld

8. februar 2015

Bshizzle

Jeg ville hænge noget op begge steder 

Over sengen ville jeg ha hængt nogle Pom-Pommer.. Evt dem fra :  http://www.grenes.dk/da/gaveindpakning/pom-poms 

de fås i mange farver 

Har selv en ide at købe dem til min drengs værelse til over hans seng 

Over puslebordet ville jeg ha hængt noget andet med flere farver på. 

Anmeld

8. februar 2015

Aprilbaby2015

Fedt.! Tak for svarene  

Anmeld

8. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det ville helt klart være at foretrække at have noget til at fange babys interesse med over puslepladsen. Tilgengæld skal der gerne være "kedeligt" ved sengen. Helst ikke for meget baby hellere vil kigge på end at sove. 

Anmeld

8. februar 2015

Dulgretz

Min sundhedsplejerske anbefalede faktisk at vi ikke havde en over puslepladsen, da man lidt mister kontakten til barnet... Når barnet bliver skiftet er det en god mulighed for at få lidt øjenkontakt og hygge med  barnet, og der mister man lidt når der er en uro til at stjæle barnets opmærksomhed 

Anmeld

8. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har hængt et par perleplader op, og nogle papfigurer på væggen ved mit puslebord. Der er ikke noget der drejer rundt og bevæger sig, men det er spændende at kigge lidt på alligevel. Og vi har masser af leg når der pusles alligevel 

Som mange andre siger, vil jeg ikke anbefale at I hænger noget over sengen. Der skal man sove og ikke ligge og lege. Hvis I har en kravlegård, er det dog et oplagt sted at have en uro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.