Sund mad til fødselsdag i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
6 svar
7 synes godt om
8. februar 2015

Dinsen

Hejsa 

- Mangler li nogle gode råd til hvad vi kan tage med i børnehaven når min søn ska holde fødselsdag..

her i ideer...!? 

og måske billeder 

vh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

AlberteSophie

Hvad med hjemmelavet frugtkugler? Jeg blender hvad jeg har af tørret frugt. Rosiner, abrikos, tranebær, figen med havregryn og en tsk honning, trilles til kugler og vendes i kokos .

Her plejer jeg at pakke dem pænt ind i cellofan og en lille sløjfe. 

SUNDT, og et hit hos børn. 

Anmeld

9. februar 2015

nielsen2013

AlberteSophie skriver:

Hvad med hjemmelavet frugtkugler? Jeg blender hvad jeg har af tørret frugt. Rosiner, abrikos, tranebær, figen med havregryn og en tsk honning, trilles til kugler og vendes i kokos .

Her plejer jeg at pakke dem pænt ind i cellofan og en lille sløjfe. 

SUNDT, og et hit hos børn. 

Hvis du skal have noget med ville jeg tjekke op med børnehaven hvad de tillader, Fødevarestyrelsen har lige ændret regler så alt med kød, pizza snegle eller pølsehorn er ikke længere tilladt, frygt må ikke være skåret ud  ved at ikke alle børnehaver følger dem men ville være synd han fik noget med de ikke vil serverer

Anmeld

9. februar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
nielsen2013 skriver:

Hvis du skal have noget med ville jeg tjekke op med børnehaven hvad de tillader, Fødevarestyrelsen har lige ændret regler så alt med kød, pizza snegle eller pølsehorn er ikke længere tilladt, frygt må ikke være skåret ud  ved at ikke alle børnehaver følger dem men ville være synd han fik noget med de ikke vil serverer

Er det virkelig sandt? Hvad må de snart få altså!? Det er da utroligt.

Anmeld

9. februar 2015

LilleMie

Dinsen skriver:

Hejsa 

- Mangler li nogle gode råd til hvad vi kan tage med i børnehaven når min søn ska holde fødselsdag..

her i ideer...!? 

og måske billeder 

vh Dinsen

Vi bagte musseboller da min datter blev 3 år og de var et kæmpe hit. Bagte bare almindelige grovboller, lavede øjne og næse med rosiner, satte mandler i som ører og lavede gulerodshaler. Alle børnene var helt vilde og tænkte ikke over at de var sunde, for de lignede jo mus Og min datter var pavestolt

Anmeld

9. februar 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Nu havde vi godt nok børnehaven på besøg til vores datters fødselsdag, men tænker at det samme kan medbringes!? 

Vi lavede noget så simpelt som rugbrødsmadder og der blev virkelig taget godt fra. Mere end vi havde forventet! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2015

LilleMie

LilleMie skriver:

Vi bagte musseboller da min datter blev 3 år og de var et kæmpe hit. Bagte bare almindelige grovboller, lavede øjne og næse med rosiner, satte mandler i som ører og lavede gulerodshaler. Alle børnene var helt vilde og tænkte ikke over at de var sunde, for de lignede jo mus Og min datter var pavestolt

Så kom jeg lige på fra computeren. Her er et billede af vores mus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.