Svartid på nifty test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.132 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. februar 2015

Cillepop

Hej. 

Jeg har i mandags fået taget nifty testen, da mit tal til nakkefold kom ned på 1:193 kun på baggrund af min blodprøve. 

Men jeg er bare nysgerrig for, om andre har fået den taget og hvor mange dage i ventede? 10 eller tættere på 14? Ventetiden er jo ulidelig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Babyklokke

Ventetiden ved mig var 7 hverdage

:-) 

7 laaange dage! 

Anmeld

7. februar 2015

Cillepop

Babyklokke skriver:

Ventetiden ved mig var 7 hverdage

:-) 

7 laaange dage! 

Tak for svar! Håber på at der også "kun" går 7 arbejdsdage og jeg ikke skal vente til efter næste weekend. Man bliver jo bims af den ventetid 

Anmeld

8. februar 2015

May86

Cillepop skriver:

Tak for svar! Håber på at der også "kun" går 7 arbejdsdage og jeg ikke skal vente til efter næste weekend. Man bliver jo bims af den ventetid 

Jeg tror desværre jeg endte med at vente 13-14 dage. Dog inkl. weekend.

Min nf gik heller ikke godt 1:96. Også baseret på min blodprøve, for alt på baby var i skønneste orden .

med Nifty blev tallet 1:547.000 (+/-) 

har I valgt selv at betale eller har I fået tilbuddet? Vi betalte selv, da baby lå, så de ikke kunne tage en moderkagebiopsi og lægen ikke lød fortrøstningsfuld i forhold til at kunne komme til den ugen efter. Var allerede der 12+6  Så mente hun at vi skulle vente til uge 16 og få taget en fostervandsprøver, men det nægtede jeg inden vi så ville få svar, ville jeg være i uge 17-18 og der begyndte jeg at mærke liv 

Anmeld

8. februar 2015

Cillepop

Åh, det er meget længe!! 

Vi vi har betalt selv. Der var slet ikke noget med noget tilskud. Det var biopsi eller betal selv. Og ville på ingen måde have biopsien! 

Anmeld

8. februar 2015

l.kjoeller

Jeg tror desværre jeg endte med at vente 13-14 dage. Dog inkl. weekend.

Min nf gik heller ikke godt 1:96. Også baseret på min blodprøve, for alt på baby var i skønneste orden .

med Nifty blev tallet 1:547.000 (+/-) 

har I valgt selv at betale eller har I fået tilbuddet? Vi betalte selv, da baby lå, så de ikke kunne tage en moderkagebiopsi og lægen ikke lød fortrøstningsfuld i forhold til at kunne komme til den ugen efter. Var allerede der 12+6  Så mente hun at vi skulle vente til uge 16 og få taget en fostervandsprøver, men det nægtede jeg inden vi så ville få svar, ville jeg være i uge 17-18 og der begyndte jeg at mærke liv 

Kan godt forstå i valgte nifty. Da  jeg ventede  min  første  datter måtte  jeg vente til uge 18 på svar på fostervandsprøve  og kunne mærke liv der. Nifty var ikke en mulighed.  Heldigvis  var hun sund og rask  

Anmeld

8. februar 2015

May86

Cillepop skriver:

Åh, det er meget længe!! 

Vi vi har betalt selv. Der var slet ikke noget med noget tilskud. Det var biopsi eller betal selv. Og ville på ingen måde have biopsien! 

Jeg spurgte, om det var noget man tilbød, når nu biopsien ikke kunne tages, men det var det ikke. Udelukkende pga økonomi. Ved så at Roskilde og Aalborg gør det, og de tager også gerne mod henvisninger, men så skal dit lokale sygehus betale, og det tvivler jeg på de ville gå med til, når de i forvejen afviste det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.