Blikfang kostumer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
10 svar
7 synes godt om
7. februar 2015

Snoopy77

er der nogen der ved hvor små Blikfangs kostumer er i størrelsen? Der står ved det jeg kigger på, at det er meget lille i størrelsen, det er str. 86/92 og min datter bruger 86 nu. Vil bare ikke købe noget der er for småt?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2015

Clisolka

Snoopy77 skriver:

er der nogen der ved hvor små Blikfangs kostumer er i størrelsen? Der står ved det jeg kigger på, at det er meget lille i størrelsen, det er str. 86/92 og min datter bruger 86 nu. Vil bare ikke købe noget der er for småt?! 

Jeg har villet købe en dragt til min dreng. Han er i str. 86, så jeg turde ikke satse på 74/86, da de netop skriver, at de er meget små i størrelsen 

Anmeld

7. februar 2015

Janni.

Mener faktisk at blikfang har en profil herinde. prøver lige om jeg kan finde hende. 

Anmeld

7. februar 2015

Janni.

ahh kan ikke lige sætte hendes profil ind her, men søg på blikfang under profilsøgning så kommer hun frem.  

Anmeld

7. februar 2015

Snoopy77

Clisolka skriver:

Jeg har villet købe en dragt til min dreng. Han er i str. 86, så jeg turde ikke satse på 74/86, da de netop skriver, at de er meget små i størrelsen 

Det turde jeg heller ikke  men mon ikke 86/92 er ok så? Ellers må jeg spørge dem, det var mere hvis folk herinde havde nogen erfaringer. 

Anmeld

7. februar 2015

Monski

Snoopy77 skriver:

Vi har købt et pingvin kostume til vores søn på 12 måneder, kostumet hedder 1-3 år og han kan lige være i det  

så meget små i størrelsen, men alt andet er upåklageligt! 

Anmeld

7. februar 2015

Snoopy77

Monski skriver:

Vi har købt et pingvin kostume til vores søn på 12 måneder, kostumet hedder 1-3 år og han kan lige være i det  

så meget små i størrelsen, men alt andet er upåklageligt! 

Ok så er de godt nok små i størrelsen

Anmeld

7. februar 2015

Monski

Snoopy77 skriver:

Ok så er de godt nok små i størrelsen

Nu er vores dreng selvfølgelig også i den store ende, men jeg vil mene at det kostume ca er en normalstr 74/80

Anmeld

7. februar 2015

Snoopy77

Monski skriver:

Nu er vores dreng selvfølgelig også i den store ende, men jeg vil mene at det kostume ca er en normalstr 74/80

Jeg har fundet blikfangs profil herinde og skrevet og spurgt. Ellers skal man jo ret højt op i størrelsen?

Anmeld

7. februar 2015

Clisolka

Snoopy77 skriver:

Det turde jeg heller ikke  men mon ikke 86/92 er ok så? Ellers må jeg spørge dem, det var mere hvis folk herinde havde nogen erfaringer. 

Det var der desværre ikke - og det havde jeg heller ikke turde købe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.